۲ هزار و ۱۴۸ تماس تلفنی در سامانه سامد خراسان رضوی ثبت شد

مشهد- ایرنا- معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۱۴۸ تماس شامل هفت هزار و ۲۴۳ دقیقه مکالمه در سامانه سامد استانداری این استان به ثبت رسیده است.

علی اصغر ادبی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری برنامه بر خط پاسخگویی مسوولان به مردم، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع تماس های برقرار شده هزار و ۸۳۲ مورد از درخواست های مردمی برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت شده و ۴۳ مورد نیز همزمان و پس از تماس تلفنی رفع مشکل و مشاوره شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۶۸ مدیر ارشد استان از جمله استاندار و معاونان استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران و شهرداران مراکز شهرستان ها و ۵۹ نفر از معاونان ادارات کل استان با حضور در سامانه سامد بصورت بر خط پاسخگوی مشکلات مردم شده‌اند.

معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز نیز محمدرضا مس‌فروش مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز این استان پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم در این سامانه بودند.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مردم افزود: بیشتر درخواست های مردم در باره درخواست گازرسانی در خارج از محدوده شهرها و روستاها، کمک معیشت، برقراری مستمری، حقوق پرستاری جانباز، مسکن، عودت کالای توقیفی، رسیدگی به جذب نیرو در شرکت فولاد، مجوز نانوایی و اشتغال بوده است.

ادبی ادامه داد: در این راستا کسانی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند می‌توانند طبق هماهنگی و اطلاع رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند، پرتال اطلاع رسانی ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی زمان حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را جهت اطلاع مردم از چند روز قبل به رسانه‌ها اعلام می‌کند.

وی گفت: ساکنان استان خراسان رضوی می‌توانند از طریق سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند و طبق هماهنگی‌های انجام شده هر هفته سه یا چهار مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط پاسخگوی تماس‌های مردمی هستند.

پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۹۶ در استان خراسان رضوی در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شده که تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبتی در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنش‌های اجتماعی در کشور به ویژه در استان خراسان رضوی به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha