۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83833873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال مددجویان کمیته امداد سمنان

شاهرود - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان اختصاص یافت که افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

علیرضا خدابنده روز پنج شنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی وهماهنگی اشتغال کمیته امداد امام  بیارجمند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : پنج هزار و ۵۰۰ عنوان طرح در حوزه اشتغالزایی تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.

وی گفت: سال جاری هفت درصد اعتبارات تسهیلات استان در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود پرداخت می شود.

خدابنده اظهارداشت: کمیته امداد امام بیارجمند در بین ادارات استان با تحقق ۹۷ درصد از فعالیت‌جهای حوزه اشتغال و خودکفایی رتبه سوم استانی را کسب کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی استان سمنان با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی مددجویان در دوران کرونا، تصریح کرد: باید تلاش شود این واحدها به چرخه تولید باز گردد.

وی ادامه داد : کمیته امداد نسبت به معرفی مددجویان زیر پوشش به بانک‌ های عامل برای دریافت تسهیلات در راستای خودکفایی مددجویان اقدام لازم را انجام می دهد.

خدابنده افزود : توانمندسازی مالی و خودکفایی اقتصادی مددجویان زیر پوشش مبتنی بر اشتغال پایدار  نقش مهمی در رفع فقر و محرومیت مددجویان دارد.

وی بیان کرد: طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت پوشش  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تکیه ‌بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بوده و تاکنون نتایج بهتری را نیز به همراه داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان اظهارداشت :  بیشتر طرح‌های اشتغال ایجاد شده توسط این نهاد، بر اساس بررسی‌های میدانی پایدار انجام می‌شود.

یکهزار خانوار با جمعیت افزون بر یک هزار و ۶۵۰ تن زیر پوشش این نهاد حمایتی در بخش بیارجمند هستند.

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شاهرود قرار گرفته و تا سمنان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

این بخش ۴۰ روستا و حدود ۱۰ هزار تن جمعیت  دارد.                 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha