۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83852893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری واگذار شد

شهرکرد- ایرنا- همزمان با دومین روز از هفته بهزیستی به صورت همزمان با سراسر کشور ۳۱ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان روز یکشنبه واگذار شد

سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: این تعداد واحد مسکونی در تفاهمنامه با بنیاد مسکن و بهزیستی در مناطق مختلف شهری و روستایی برای خانواده‌های دارای یک یا ۲ چند معلولی احداث شده است.

معصومه محمدی افزود:  از این تعداد واحد مسکونی ۱۵ واحد برای خانواده‌های دارای ۲ معلولی و بیشتر و ۱۶ واحد نیز برای خانواده‌های تک معلولی احداث شده است.

وی اظهار داشت: برای ساخت واحدهای مسکونی خانواده‌های دارای ۲ معلول در مناطق شهری بیش از ۶۰۰میلیون ریال و در مناطق روستایی ۳۶۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی و همچنین تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن، اختصاص داده شده است.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت برای ساخت مسکن خانواده‌های تک معلولی نیز بنابر مصوبه بهزیستی کشور ۱۰۰میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و همچنین تسهیلات ارزان قیمت بنیادمسکن، اختصاص داده می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح ۲۷ طرح اشتغالزایی همزمان با هفته بهزیستی در استان خبر داد و گفت: افتتاح کارگاه خیاطی برای مادران کودکان کار نیز بهره‌برداری شد که برای احداث این کارگاه ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هزینه شده است.

محمدی اظهار داشت: با راه‌اندازی این کارگاه مادران کودکان کار شناسایی شده آموزش خیاطی را فرا می‌گیرند و برای اشتغال کودکان کار و خانواده مددجویان بهزیستی در شهرکرد فعال شده است.

وی گفت: هم‌اکنون ۱۰۲ کودک کار در استان شناسایی شده که از خدمات مرکز کودک و خانواده بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایرنا،۳۲ هزار معلول در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند که از این تعداد نزدیک ۶۰۰ معلول فاقد مسکن شناسایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha