۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83864609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برپایی چادر در فضاهای سبز چهارمحال و بختیاری ممنوع است

شهرکرد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی هرگونه چادر در پارک‌ها و فضاهای سبز استان ممنوع است و دستگاه‌های متولی باید نسبت به اجرای این دستور قضایی اهتمام بیشتری به کار گیرند.

عبدالرضا علیمحمدی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا افزود: ۲ نهاد شهرداری و نیروی انتظامی موظف هستند تا با همکاری یکدیگر در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حراست از اموال عمومی از برپایی چادر از سوی گروشگران و مسافران در فضاهای سبز استان به ویژه در شهرکرد ممانعت کنند و چنانچه با چنین موضوعی مواجه شدند، با اعلام تذکر نسبت به جمع‌آوری چادرها اقدام کنند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر گزارشاتی مبنی بر برپایی چادرهای مسافران در پارک های شهرکرد رسیده است که این موضوع نشان می‌دهد در این خصوص اهتمام لازم به کار گرفته نشده است.

علیمحمدی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود که متولیان امر برای اجرای درست این مصوبه، شیفت شبانه در پارک‌ها مستقر کنند.

رییس دانشگاه شهرکرد نیز در این نشست با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت مجازی، اظهار داشت: این امتحانات هفته آینده به پایان می‎رسد.

سعید کریمی افزود: پس از اتمام امتحانات، امتحانات عملی و کارآموزی به صورت حضوری و نیمه‌حضوری پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص آزمون‌های عملی، در هر اتاق حداکثر ۲ نفر و در آزمایشگاه پنج نفر حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، روند شیوع ویروس کرونا در این استان در مقایسه با سایر استانهای کشور در وضعیت بهتری قرار دارد اما در مقایسه با ماه‌های گذشته روند شیوع از شدت بیشتری برخوردار شده و نیازمند اعمال محدودیت و همراهی بیشتر مسئولان و مردم است.

ویروس کرونا که باعث بیماری کووید ۱۹ شده است بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha