آزمون‌های پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری غیرحضوری است

شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: آزمونهای پایان نیمسال‌ جاری دانشگاه پیام‌نور استان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

علیرضا آبرود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بر اساس برنامه‌ریزی دانشگاه پیام‌نور کشور امتحانات پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام‌نور استان به صورت غیرمتمرکز و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

آبرود اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور سلامت روانی و جسمی دانشجویان و همچنین ایجاد فضای بی‌دغدغه و بدون استرس را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، به همین خاطر در راستای پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تلاش می‌کند، هماهنگی‌ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی‌های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش‌های ارزشیابی بگذرانند.
وی تاکید کرد: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام‌نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمون‌ها به طور دقیق مطابق با جدول زمان‌بندی آزمون‌ها به نحوی که ذکر شد، برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی خبر داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان، ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی است و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.
آبرود خاطر نشان کرد:  دانشجویان کلیه اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را می‌توانند از پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir دریافت کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان در پایان اضافه کرد: جلسات دفاع رساله و پایان‌نامه و ارائه پروپوزال دانشجویان نیز به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، هم اینک حدود هشت هزار دانشجو در ۱۱ مرکز و واحد پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha