پیاده راه خیابان فردوسی سنندج طبق برنامه زمان بندی به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پیاده راه خیابان فردوسی سنندج به منظور سهولت روند اجرا در چند قطعه در حال انجام است و طبق برنامه زمان بندی نیز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، شهرام ملکی عصر شنبه در بازدید از پروژه پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی اظهار داشت: در چند سال اخیر روند اجرای طرح‌های عمران شهری در سنندج شتاب چشمگیری داشته و عملا به کارگاه بزرگ طرح‌های عمران شهری تبدیل شده است.

وی افزود: پروژه احداث پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های جامع ترافیکی هسته مرکزی شهر سنندج در اولویت قرار گرفت و در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی در دست اجرا است.

ملکی اضافه کرد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح قطعا پیاده راه خیابان فردوسی ضمن  زیباسازی فضای شهری، بستر ایجاد آرامش اجتماعی رانیز فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان  یادآور شد: برای رفاه حال مردم سنندج این پروژه در چند قسمت و به صورت همزمان در حال اجراست و در موعد مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در روند مطالعه و اجرای طرح دقت فراوانی به عمل آمده که نیازهای واقعی خدمات شهری برای رفاه حال شهروندان در آن لحاظ و محیطی زیبا و مناسب ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان متولی و مجریان در این طرح به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و قطعا بر طبق برنامه زمان بندی به اتمام می رسد.
ملکی اظهار داشت: گروه‌های مجری و شهرداری به منظور اجرای به موقع پروژه بایستی در گلسازی و جداره سازی طرح بصورت شبانه روزی فعالیت کنند.

طرح پیاده راه سازی گزینه نهایی راه و شهرسازی برای احیای خیابان فرودسی است که برای اجرای آن در بهار سال ۱۳۹۷ حدود ۸۰ میلیارد ریال (برای اجرا به غیر از ساماندهی زیرساخت‌ها) اعتبار تصویب و مقرر شده و پس از اتمام طرح مطالعاتی در حوزه های ترافیکی، تاریخی، معماری سنتی و بومی در ۲ مرحله شامل کف سازی و مرمت ساختمان های تاریخی اجرا می‌شود.

اعتبار مورد نیاز این طرح به میزان ۸۰ میلیارد ریال شامل ۶۰ میلیارد ریال از محل فروش املاک در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل منابع نقدی شرکت باز آفرینی شهری تامین شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha