۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83891273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان:نباید کاری کنیم جامعه ملتهب شود

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت  با بیان اینکه دشمنان در حال تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن دولت اسلامی هستند گفت : نباید کاری کنیم که جامعه ملتهب شود .

 آیت الله  رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه و عید قربان با تبریک این مناسبت خجسته  افزود:  اگرچه با وجود تلاش های دولتمردان  ضعف‌هایی در کشور همچون نوسانات نرخ ارز و کالاها وجود دارد  اما این موضوع باعث نمی‌شود زد و خورد داخلی راه بیندازیم.

وی اظهار داشت: نظام اسلامی را محصول تلاش های مردم و خون شهیدان و دولت اسلامی را از خود می دانیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در ماههای آینده قصد  استفاده از  شرایط و ایجاد انشقاق بین دولت و مجلس را دارند، تصریح کرد:  دشمنان می خواهند ، دولت اسلامی را نا کارآمد جلوه دهند؛  از این رو ، باید مراقب رفتارها و گفتارهای مان باشیم .

امام جمعه رشت با تاکید  بر اینکه  تاب آوری ملت باید تقویت شود ، اظهار داشت: شرایط سخت‌تر از این را داشته ایم اگر چه نقد سازنده موجب رشد و توسعه کشور می‌شود اما التهاب  چیز دیگری است و همه مسئولان باید برای رفع مشکلات دست به دست هم دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش  ایجاد یاس و ناامیدی در مردم  را از جمله اهداف دشمنان عنوان و تصریح کرد : دشمن قصد دارد که این مفهوم را به مردم القا کند که برای برون رفت از وضعیت کنونی و بهبود شرایط باید نظام تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد : این طرح ها به زباله دان تاریخ انداخته می شود.

ایت الله فلاحتی  نشان دادن کاهش اقتدار نیروهای امنیتی به ویژه نیروی انتظامی را از دیگر اهداف دشمنان عنوان و تصریح کرد:  امنیت داخل و به خصوص مرزهایمان را مرهون نیروی انتظامی و نیروهای مسلح  هستیم و دشمن تلاش می‌کنند که بگویند این ها ضعیف هستند در حالی که در همه شرایط سخت برای کشور جانفشانی می کنند.

وی  ، جدایی مردم از رهبری را از جمله تلاش‌های دشمنان به ویژه منافقان عنوان و اضافه کرد : می خواهند ار محبوبیت رهبری بکاهند در حالی که خلاف این امر اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند حضور مردم   در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را کاهش دهند و از شرایط کنونی کرونایی به نفع خودشان استفاده کنند .

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با تبریک عید سعید قربان ؛ افزود: عید قربان روز اظهار بندگی خداوند است اظهار بندگی و رها شدن از هوا و هوس و خلوص نیت   افراد صالح  است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha