۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83892359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان بروجن به شبکه شاد دسترسی دارند

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن فضای فیزیکی مدارس در پی شیوع این ویروس در ماه پایانی پارسال، گفت: هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان به شبکه شاد دسترسی دارند.

مسعود ملکی روز شنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بروجن تاکید کرد: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه سال‌جاری، تمامی مدارس این شهرستان ضدعفونی و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شود.

وی افزود:با توجه به احتمال شیوع دوباره ویروس کرونا و امکان ادامه آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و راه دور، افزایش پهنای باند و تکمیل شبکه فیبرنوری در تمامی مناطق شهرستان بروجن با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان شهری و روستایی این شهرستان به ‌صورت آنلاین از شبکه شاد در دستورکار قرار گرفته است.

ملکی تصریح کرد: لوح‌های فشرده و بسته‌های آموزشی به کمتر از ۱۰ درصد از جامعه دانش‌آموزی شهرستان بروجن که به شبکه شاد دسترسی ندارند ارائه شده تا از این طریق برای آموزش حمایت شوند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که باعث بیماری "کووید ۱۹" شده، در بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

در سال تحصیلی گذشته ۲۰۷ هزار و ۱۱۷ دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه و با حضور افزون‌بر ۱۴ هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری به فراگیری علم و دانش مشغول بودند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha