استاندار چهارمحال و بختیاری: امسال پزشکان زحمت مضاعفی برای سلامتی مردم کشیدند

شهرکرد-ایرنا-استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن یکم شهریورماه روز پزشک تاکید کرد:امسال پزشکان زحمتکش، علاوه بر تحمل زحمات سالیان گذشته ،با بیماری کرونا رنج مضاعفی را تحمل کردند که علاوه بر تمامی سختیهای این حرفه، جسم و جانشان نیز به خطر افتاد، اما دست از خدمت نکشیدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحا و بختیاری، اقبال عباسی با صدور پیامی،نامگذاری یکم شهریور به نام «روز پزشک» در زادروز ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی،را  نشان از اهمیت این حرفه در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام تاکید کرده است:بدون شک سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
 
به گفته وی، پزشکان بر اساس تعهدی که با خدا و مردم دارند، همواره به دنبال ایجاد آرامش و آسایش در جامعه هستند و به طور قطع اولویت اصلی جامعه پزشکی، سلامت بیماران و حفظ کرامت آنهاست.

عباسی تاکید کرد:امسال پزشکان زحمت‌کش علاوه بر تحمل زحمات سالیان گذشته با بیماری کرونا رنج مضاعفی را تحمل کردند که علاوه بر تمامی سختی‌های این حرفه جسم و جانشان نیز به خطر افتاد، اما دست از خدمت نکشیدند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت ، "روز پزشک" را به خانواده فرهیخته پزشکان ایثارگر و خانواده بهداشت و درمان فداکار چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می نمایم.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha