محمدعلی شجاعی پس از حضور خود در سامانه سامد به خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه همچنین فرصتی است تا تمام مردم به ویژه آنان که فاصله بیشتری با مرکز استان دارند، مشکلات و دغدغه ها را بیان و دست یابی به درخواست را مطالبه کنند.
وی افزود: امروز هم تماس های مختلف از مردم در شهرستان ها مختلف استان برقرار و درخواست هایی مطرح شد، تلاش داریم تا با پیگیری های دفتر بازرسی، درخواست مردم پیگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست به صورت مستمر ادامه دارد و دست کم، هفته ای یک بار با حضور در مرکز سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم خواهم بود، البته تلاش داریم تا این نشست ها با حضور مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
استاندار خراسان شمالی از رسانه ها هم خواست تا پیگیر نتیجه تماس های برقرار شده با این سامانه باشند.
شجاعی گفت: تلاش داریم نشست های بعدی، تخصصی و با حضور مدیران دستگاه های پرمخاطب و پرمراجعه کننده برگزار شود و این نشست ها در شهرستان ها هم برگزار شود.
وی درباره مطالبات مردم در تماس با سامانه ۱۱۱ اظهار داشت: درخواست برای رسیدگی به مشکلات ایجاد شده در اعلام نتایج آزمون استخدام آتش نشانی در شهرداری، یکی از بیشترین درخواست ها را به خود اختصاص داده است، این آزمون در یک سال گذشته برگزار شد، پیگیری مشکل، قضایی شده و تلاش داریم تا به روند رسیدگی به این مشکل سرعت داده شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد از درخواست ها هم در حوزه شهرداری های استان بود، درخواست هایی هم در حوزه مسکن روستایی، مشکلات واگذاری زمین و پروژه های عمرانی مطرح شد.
استاندار خراسان شمالی با حضور در مرکز سامانه ۱۱ به بیش از ۲۰ تماس مردمی پاسخ داد.
یکی از راهبردهای اساسی دولت دهم و یازدهم ارتباط موثر با مردم، تکریم ارباب رجوع، پاسخ به درخواست مردم و رسیدگی به شکایت ها است، البته این، راهبرد نظام است و دولت هم بر آن تاکید دارد.
برای اینکه تکریم ارباب رجوع، محقق شود و ارتباط با مردم موثر و بهینه باشد، دولت تلاش دارد تا از تمام ظرفیت ها استفاده کند و شماره تلفن ۱۱۱ به عنوان یکی از کانال های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راه اندازی شد.
نظر شما