توقع اصلی از مسؤولان خدمت رسانی بیشتر به مردم است   

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تسلیت سالروز شهادت رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، گفت: توقع اصلی از مسؤولان اجرایی کشور و این استان خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم است.  

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز سه شنبه در نشست با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: ملت ایران و قشرهای مختلف مردم این استان شایسته دریافت  خدمات مطلوب تر هستند و یکی از رویکردهای مهم دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز کاهش مسائل و مشکلات مردم و  تلاش برای ارائه خدمات بهینه تر به آنان است. 

وی افزود: چنانچه ظرفیت های کشور در زمینه های گوناگون چشمگیر نبود نمی توانست از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مقابل  تحریم های اقتصادی ظالمانه دشمنان ایستادگی کند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: هم اینک تنها از ۵۰ درصد ظرفیت های این استان استفاده می شود که باید همت متولیان امر و مسؤولان اجرایی استان رفع هر چه سریعتر چنین معضلی باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: استفاده بهینه تر از ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد سبب ایجاد تحول گسترده در این استان می شود. 

وی ابراز داشت: تمرکز اصلی متولیان امر و مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر اجرا و افتتاح طرح های کلان در زمینه های مختلف برای  ایجاد تحول، اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان باشد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح طرح های در حال اجرای این  استان اختصاص یابد تا از فرسودگی آنها جلوگیری شده و به زودی نیز به بهره برداری برسند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: دولت های ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه در شأن مردم و کشور  نبودند. 

وی افزود: این دولت ها علاوه بر تحمیل ذلت به ملت ایران عامل اصلی عقب ماندگی کشور در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و  سیاسی نیز بودند حال آنکه ظرفیت های چشمگیری وجود داشت. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه حکومت دینی رشد و  شکوفایی در تمامی عرصه ها در کشور شکل گرفت به طوری که هرگز قابل انکار نیست. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نیز در دوران رژیم پهلوی وضعیت تأسف بار و بغرنجی داشت و مردم آن از بسیاری امکانات عمومی شامل جاده آسفالته، گاز، برق، آب آشامیدنی، مدرسه، دانشگاه و بیمارستان محروم بودند. 

وی ابراز داشت: هر چند که ملت ایران هم اینک با مشکلاتی از جمله در زمینه اقتصادی مواجه هستند اما عزت و استقلال دارند و همچون  دوران رژیم پهلوی زیر سلطه شرق، غرب و آمریکای جنایتکار نیستند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: رجایی و باهنر دغدغه خدمت خالصانه و صادقانه به ملت ایران به ویژه قشر محروم را داشتند و در همین مسیر نیز به دست منافقان کوردل در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰  و شهادت رجایی و باهنر یکی از مناسبت های مهم انقلاب اسلامی ایران است. 

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: منافقان کوردل تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر را در ایران به شهادت رسانده اند. 

وی افزود: جبهه استکبار به طور همه جانبه از منافقان حمایت می کند در حالی که مدعی دروغین طرفداری از حقوق بشر است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای افشای هر چه بیشتر چهره خبیث  و تروریستی منافقان به ویژه برای نسل جوان کشور و این استان است. 

حجت الاسلام خاضع با اشاره به تقارن هشتم شهریورماه امسال با تاسوعای حسینی، عنوان کرد: استفاده بهینه ای از ظرفیت مداحان و  سخنرانان در آیین های عزاداری این روز در استان می شود تا علاوه بر بیان اهداف قیام امام حسین (ع) به تشریح ویژگی های اخلاقی  شهیدان رجایی و باهنر نیز بپردازند. 

وی ابراز داشت: ملت ایران با الگو گرفتن از نهضت عاشورا و جانفشانی های خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت و عظمت کنونی کشور و ملت ایران به برکت خون شهدای دوران  انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.   

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسؤولیت خود خدمات برجسته ای به ویژه به قشر محروم کشور  ارائه کردند و بهترین الگو برای دولتمردان در زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم و تلاش برای کاهش مسائل و مشکلات آنان هستند. 

وی افزود: نامگذاری هفته دولت پیام های مهمی دارد که یکی از آنها الگو گرفتن هر چه بیشتر دولتمردان از ویژگی های اخلاقی شهیدان  رجایی و باهنر است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از ویژگی های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر شامل ساده  زیستی، ولایتمداری، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم، مدیریت جهادی و مبارزه با فساد است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: هر فردی که در دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار می کند یا مسؤولیتی دارد باید ویژگی های  اخلاقی مانند شهیدان رجایی و باهنر داشته باشد. 

وی ابراز داشت: استفاده بهینه ای از ظرفیت فضای مجازی در هفته دولت امسال به منظور تبیین هر چه بیشتر خدمات نظام و انقلاب و بیان ویژگی های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر در کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد. 

حجت الاسلام خاضع گفت: فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی به مناسبت هفته دولت امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام  شده است. 

وی اظهار داشت: پیش از خطبه های آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه هفتم شهریورماه امسال در شهرها و مراکز بخش های کهگیلویه و  بویراحمد برای تبیین شخصیت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برخی از مسؤولان اجرایی استان سخنرانی می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha