۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84028284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار مشتزن گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰
کد خبر: 84028284
چهار مشتزن گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

رشت - ایرنا - رئیس هیات مشتزنی گیلان گفت: چهار مشتزن از این استان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

بابک بردبار روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  محمدرضا جبین‌ ساز، علیرضا شعبان‌ زاده، حبیب پورکان و عرشیا شعبانی از گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی مشتزنی جوانان دعوت شده اند.

وی افزود: این چهار مشتزن شایسته استان گیلان به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز بیستم شهریور  ماه در مرحله جدید اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی مشتزنی جوانان کشور در تهران  حضور یابند.

وی ادامه داد: از سوی فدراسیون مشتزنی، ۲۰ مشتزن از استان های مختلف کشور به مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند که خوشبختانه استان گیلان با داشتن چهار نماینده، بیشترین سهم را در اردوی تیم ملی مشتزنی جوانان در اختیار دارد.

وی بیان کرد: البته این امر نشان از  لیاقت و قدرت مشتزنان جوان استان گیلان است و هچمین نشانه زحماتی است که مربیان متحمل می شوند تا مشتزنان ما در آمادگی کامل باشند و امیدواریم که این چهار مشتزن نیز با موفقیت اردوهای تیم ملی جوانان را سپری کنند تا در رقابت های آسیایی و جهانی حضور یابند.

رئیس هیات مشتزنی استان گیلان بیان کرد: قرار است رقابت های مشتزنی قهرمانی جوانان جهان در کشور مجارستان برگزار شود که البته این امر منوط به فروکش کردن بیماری کرونا است ولی فدراسیون مشتزنی تصمیم گرفته تا با برپایی اردو، مشتزنان در آمادگی کامل باشند تا در صورت اعلام برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی، در این رویدادهای مهم با قدرت شرکت کنند.

بردبار به رقابت های مشتزنی قهرمانی جوانان آسیا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هنوز از سوی فدراسیون مشتزنی آسیا زمان و مکان برگزاری مسابقات مشتزنی قهرمانی جوانان آسیا اعلام نشده ولی به محض اعلام زمان برگزاری این رقابت ها، تیم ملی در مسابقات حضور می یابد و امیدواریم که هر چهار مشتزن شایسته گیلانی در رقابتهای جهانی و آسیایی حضور یافته و مقام های ارزشمندی را کسب کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha