۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 84031347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها افزایش یافت

۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
کد خبر: 84031347
حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها افزایش یافت

تهران- ایرنا- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ کشور اعلام کرد: طی ۲ هفته اخیر حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها و شهردارها برای دومین‌بار از سال گذشته تاکنون افزایش یافت.

مهدی جمالی‌نژاد روز سه‌شنبه در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری و روستایی فیروزکوه که در شهرداری این شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: متأسفانه در شهرداری‌های کشور در بحث نیروی انسانی و استخدامی آشفتگی دیده می‌شود اما اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و در کمیسیون اجتماعی مجلس آئین‌نامه‌ای تصویب شده و در کنار اقدامات تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی نیز مورد پیگیری و بررسی است.

امنیت شغلی کارکنان شهرداری‌ها تامین می‌شود

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ کشور گفت: تلاش می‌شود تا امنیت شغلی کارکنان شهرداری‌ها تأمین شود و در کنار انتظام‌بخشی از نخبگان و فرهیختگان استفاده و از جوانان نخبه و مستعد در توسعه شهرها استفاده شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: مدیریت شهری، مدیریت ویژه و تخصصی است و قرار گرفتن در این عرصه نیز نیروهای خاص خود را می‌طلبد زیرا در شهرداری‌ها بیش از ۳۰۰ مأموریت وجود دارد و باید در این حوزه یک نگاه فرانگر و جامع وجود داشته باشد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ کشور تاکید کرد: استان تهران از استان‌های کم برخوردار است و نیاز به نگاه ویژه دارد زیرا بافت فرسوده آن زیاد است و طی بازدید در خصوص بازآفرینی بافت فرسوده و اصلاح طرح تفصیلی مقرر شد ابهامات رفع شود و از طریق سازمان شهرداری و دهیاری‌ها مساعدت‌هایی در خصوص تسهیلات صورت بگیرد.

جمالی‌نژاد بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه با وجود ردیف ۵۸ آئین‌نامه‌ها قرار شد در این زمینه به شهرداری ارجمند و فیروزکوه مساعدت‌هایی در قالب بلاعوض تا قبل از فصل سرما صورت بگیرد.

وی با اشاره به «فیروزکوه» خاطر نشان کرد: ظرفیت این شهرستان در خصوص جذب سرمایه گذار زیاد است و جاذبه‌های خوبی دارد که از نقاط مختلف کشور در این منطقه حاضر شوند و در عرصه‌های گردشگری طبیعی سرمایه گذاری‌هایی صورت گیرد.

فیروزکوه با آب و هوایی کوهستانی و افزون بر ۳۳ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و ارجمند است و  وسیع‌ترین شهرستان استان تهران به شمار می‌رود که در ۱۲۰ کیلومتری شمال‌شرقی پایتخت واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha