۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84032382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شطرنجباز گیلانی نایب قهرمان مسابقات آنلاین ناشنوایان کشور شد

رشت - ایرنا - آرمین رحمت پور از استان گیلان مقام نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین ناشنوایان کشور را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی ناشنوایان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت با کسب یک مدال نقره و مقام نایب قهرمانی همراه بود .

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها با حضور ۴۵ شطرنجباز از استان های مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان ، آرمین رحمت پور ورزشکار شایسته گیلانی توانست در بخش آقایان مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

وی ادامه داد: در رقابت های شطرنج آنلاین ناشنوایان کشور و در بخش آقایان ، ۱۹ شطرنجباز با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ورزشکاری از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و آرمین رحمت پور از گیلان روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت تا مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد و ورزشکاری از کهگیلویه و بویراحمد نیز سوم شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های بخش بانوان نیز که با حضور ۲۶ شطرنجباز انجام شد، ورزشکارانی از استان های تهران، لرستان و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند. 

گیلان از استان های مطرح شطرنج کشور است  که همواره در مسابقات داخلی و بین المللی شطرنجبازان این استان حضور داشته و مقامهای ارزشمندی را کسب کرده اند. همایون توفیقی، امیر رضا پور رمضانعلی ، آرش طاهباز و سید خلیل موسوی از جمله شطرنجبازان مطرح استان گیلان هستند.


 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha