۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 84044982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر نیرو وارد همدان شد

۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۲۸
کد خبر: 84044982
وزیر نیرو وارد همدان شد

همدان- ایرنا- رضا اردکانیان وزیر نیرو، صبح امروز یکشنبه برای بهره‌برداری از چند طرح عمرانی و آبرسانی وارد همدان شد.

به گزارش ایرنا؛ این سفر در قالب هفته بیست و یکم پویش ملی «هر هفته الف-ب-ایران» صورت گرفت که پیش از این ۲۰ هفته در استان‌های مختلف انجام شده ‌بود.

وزیر نیرو در این سفر ابتدا برای بهره‌برداری از سد نعمت‌آباد به شهرستان اسدآباد می‌رود؛ این سد پنج میلیون متر مکعب گنجایش دارد و عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است.

اردکانیان در ادامه پس از حضور در سالن همایش‌های استانداری همدان، به روش برقراری ارتباط تصویری، دستور آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان را صادر می‌کند.

در این پویش به ۳۰ روستای استان همدان با جمعیت بیش از ۲۷ هزار نفر و با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان آبرسانی می‌شود. 

وزیر نیرو سال گذشته نیز در هفته سیزدهم این پویش با سفر به همدان، طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور را با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان، از طریق ویدئو کنفرانس بهره‌برداری کرد.

پویش هر هفته الف_ب_ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای گشایش هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است که از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ آغاز شده است و تا سال‌جاری ادامه دارد.

‌پویش «هر هفته الف_ب_ایران» در ۳۱ استان کشور به مدد تلاش خانواده بزرگ صنعت آب و برق و هزاران شرکت طراح، سازنده، پیمانکار، مشاور و سازنده تجهیزات، مهندسان و پرسنل ستادی اجرا شده و بر اساس آن سال گذشته ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha