علت آتش سوزی کارخانه لبنیات اسلامشهر در دست بررسی است

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هنوز علت آتش سوزی در کارخانه شهر لبنیات اسلامشهر مشخص نیست گفت: علت این حادثه گسترده در دست بررسی است.

سید جلال ملکی روز چهارشنبه درباره جزئیات این آتش سوزی گسترده به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه ماموران ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای پشتیبانی خودرو حامل کف فوماتیک به عنوان نیروهای کمکی از شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در یک سوله حدودا ۱۰ هزار متری در دو طبقه که بخش بالایی قسمت اداری و بایگانی بود و طبقه همکف بخش کارگاه‌ها و بخشی از خط تولید و همچنین بخشی از سردخانه‌ها دچار آتش سوزی گسترده شده بود.

ملکی ادامه داد: قسمتی از سردخانه‌ها و بخشی از خط تولید انبار به وسعت حدود ۲۵۰۰ متر دچار آتش سوزی و بخش‌هایی از سقف به علت شدت حرارت تخریب شده بود و در مجاورت آن ۳ باب سوله دیگر وجود داشت که با توجه به سردخانه و منبع گاز آمونیاک به خاطر کارهای سردخانه‌ای وجود داشت و هر لحظه امکان سرایت آتش به این محل وجود داشت.

به گفته وی، پس از ساعت ها تلاش آتش نشانان در حوالی ساعت ۲۳ موفق شدند این آتش سوزی گسترده را مهار کنند و در این حادثه یک آتش نشان اسلامشهری نیز دچار مصدومیت شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: این حادثه بزرگ خسارات مالی زیادی برجا گذاشت اما تلفات جانی نداشت.

مجتمع صنایع غذایی میهن در سال ۱۳۵۴ خورشیدی در شهر اسلامشهر پایه‌گذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha