۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84054584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یاد و خاطره شهدای منا در البرز گرامی داشته شد

۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبر: 84054584
یاد و خاطره شهدای منا در البرز گرامی داشته شد

کرج - ایرنا - همزمان با سراسر میهن اسلامی یاد و خاطره شهدای منا روز شنبه با حضور مسوولان و خانواده های معظم شهدا در بنیاد شهید و امورر ایثارگران استان البرز گرامی داشته شد.

آیین بزرگداشت لاله های سفید به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا در ایام حج و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد و  از  خانواده های چهار شهید منا در استان البرز تجلیل  به عمل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مظلوم فاجعه منا گفت: توفیق شهادت در لباس احرام، توفیقی عظیم از جانب خداوند است که به بندگان مخلص خود هدیه کرده و شهدای منا با اقتدا به مولای خود سید الشهدا (ع) یا حسین گویان تشنه جان از کف داده و به درجه ی رفیع شهادت نایل آمدند .

سلیمان رستمیان افزود: خانواده های شهدای منا بمانند دیگرخانواده های شهدا چشم و چراغ ما هستند و ما امروز وظیفه داریم بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای با برپایی چنین مراسم هایی بر طبل رسوایی آل سعود بکوبیم و یاد شهدای منا را در دل زنده نگه داریم .

در این کنگره از خانواده‌های شهدای منا شهیدان «محمد جمهور»، «احمد رهبری»، «معصوم زمانی» و «کمال الدین عرب شاهی» با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

استان البرز هشت شهید والامقام در حادثه منا تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha