۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۵
کد خبر: 84056491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعامل و همکاری مهمترین سرمایه دستگاه فرهنگی است

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری با اصحاب فرهنگ و هنر در این نهاد، گفت: امروز تعامل و همراهی با هنرمندان به مهمترین سرمایه برای یک سازمان متولی فرهنگ و هنر تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، امین مرادی روز یکشنبه در جریان بازدید از حوزه هنری بیجار و در نشست با رییس و کارکنان اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی خانه و پاتوق اصحاب فرهنگ و هنر است.
وی تاکید کرد: ارتباط و تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر، یکی از اولویت های حوزه هنری به شمار می رود و این مهم در شهرستان بیجار باید به صورت جدی و ویژه دنبال و پیگیری شود.
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: حوزه هنری در استان به بهترین شکل ممکن با اصحاب فرهنگ و هنر و همکاری داشته و در سایه این تعامل و همکاری است که تولیدات ارزشمندی در بخش های مختلف عرضه و برنامه های فاخری نیز برگزار شده است.
وی بیان اینکه کار فرهنگی در ساعات اداری و در قالب بخشنامه و دستور العمل قابل انجام نیست، تاکید کرد: کار فرهنگی نیازمند کار و اقدام جهادی است به همین دلیل باید به صورت شبانه روزی در این بخش فعالیت کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.
رییس حوزه هنری استان کردستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بیجار با ۴۵۰ شهید در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی را در برقراری امنیت ایفاء کرده که لازم است به صورت جدی نسبت به ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و ایثارگری های صورت گرفته در این شهرستان ولایت مدار اقدام شود.
وی تلاش در این زمینه را به عنوان اولویت اصلی حوزه هنری بیجار بسیار مهم دانست و یادآور شد: تربیت نویسندگان و هنرمندان برای فعالیت در این زمینه و خاطره نگاری هنرمندانه و بیان درست واقعیت ها می تواند در شناساندن بیجار به عنوان شهر ایثار و شهادت بیش از پیش مؤثر واقع شود.
مرادی در بازدید از وضعیت سینما آزادی شهرستان بیجار، از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته برای ایجاد و راه اندازی دو سالن جدید در این مجموعه قرار گرفت.
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان خواستار تسریع در راه اندازی و بهره برداری از دو سالن جدید سینمایی در بیجار شد و افزود:تاکنون اقدامات خوبی برای راه اندازی دو سالن جدید در این مجموعه صورت گرفته و باید در کوتاهترین زمان ممکن این دو سالن به بهره برداری برسند.
رییس حوزه هنری شهرستان بیجار نیز در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های در دست اجرا، اظهار داشت: یکی از اولویت های ما تبدیل حوزه هنری به خانه و پاتوق هنرمندان است.
عبدالرضا خضری افزود: سعی می کنیم که ضمن تعامل و همکاری با تمامی هنرمندان و فعالان این بخش در بیجار، زمینه برای توسعه و تقویت بخش فرهنگ و هنر در شهرستان فراهم شود.
وی با اشاره به تبدیل سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی سه سالنه اضافه کرد: بهره برداری از این مجموعه فرصت خوبی برای برگزاری فعالیت فرهنگی و هنری فراهم می کند به همین دلیل انتظار داریم که همچنان مورد حمایت حوزه هنری استان قرار داشته باشیم.
خضری ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته از حوزه هنری شهرستان بیجار، یادآور شد: زیرساخت های خوبی در شهرستان ایجاد شده و فرصت برای کار و فعالیت در بخش فرهنگی و هنری فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha