رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک، رفع مشکل واحدهای صنعتی است

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به رونق فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ تمام جوانب زیست محیطی است و می‌کوشیم تصمیمات به نفع تولید باشد.

محمود رضایی کوچی، عصر شنبه در نشستکمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در شیراز، رونق سرمایه‌گذاری و کاهش بروکراسی‌های (کاغذبازی)اداری را از مهمترین اقدامات این کمیسیون دانست و افزود: در این کمیسیون عمدتا در مورد اشکالات وارد بر محل استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی بحث شده و تلاش می‌شود که با رعایت قوانین و مقررات، زمینه برای ایجاد یک  فعالیت اقتصادی فراهم شود.
وی، حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و در نظر گرفتن منفعت و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیازهای مهم فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی دانست و بیان داشت: در کمیسیون ماده ۱۱ در مورد استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی با رعایت ضوابط ابلاغی و با هدف بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه و جلوگیری از سایر آثار سوء بر محیط و همچنین آلاینده بودن یا نبودن واحد صنعتی تصمیم گیری می‌شود.
رضایی کوچی ادامه داد: توسعه متعادل و پایدار می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت همه جانبه سوق دهد که این توسعه باید با رعایت اصول و ضوابط محیط زیست و حقوق شهروندان در این زمینه باشد.
در این نشست، پرونده حدود ۳۰ واحد صنعتی که با مشکلات توسعه پایدار و مشکلات مرتبط با محیط زیست مواجه هستند مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha