۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84093880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار شهرستان سامان: پذیرش گردشگر اکنون ممنوع  است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار سامان با اعلام ممنوعیت پذیرش گردشگر در خانه‌های مسافر در زمان کنونی شیوع ویروس کرونا، گفت: پذیرش مسافر از سوی خانه‌های مسافر، باغ‌های گردشگری و مهمانسراهای شهرستان سامان ممنوع است و با واحدهای متخلف به شدت برخورد می‌شود.

کمال اکبریان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:خانه‌های ‌مسافر مجوزدار چنانچه از روز دهم آبانماه به مدت ۲ هفته اقدام به پذیرش مسافر کنند، پلمب می‌شوند و با خانه‌های‌مسافر بدون مجوز متخلف با هماهنگی دادستان برخورد می‎شود.

وی ادامه داد: رستوران‌ها به جز واحدهای بیرون‌بر و باشگاه‌های رفتینگ نیز تعطیل شده است و به مسافرانی که به شهرستان وارد می‌شوند، هیچ‌گونه خدماتی ارائه داده نمی‌شود.

اکبریان، همراهی و همکاری مردم در اجرای صحیح محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا را بسیار مهم دانست و گفت: در این ۲ هفته برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اجازه برگزاری مراسم‌های شادی عقد، عروسی و جشن تولد در تالارهای پذیرایی داده‌ نمی‌شود و به مردم توصیه می شود از برگزاری این جشنهای در خانه‌های خود نیز با حضور جمعیت خودداری کنند و از سوی دیگر حضور در آرامستان‌ها با محدودیت روبرو است.

فرماندار سامان خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهای صنفی از جمله آرایشگاه‌ها و چاپخانه‌ها، عکاسخانه‌ها ممنوع است و واحدهای متخلف از سوی ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به مراجع قضایی گزارش می‌شوند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سامان در وضعیت نارنجی و پرخطر شیوع کرونا قرار دارد.

مرکز این شهرستان در ۲۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha