۶ محصول فناورانه و پژوهشی در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

شهرکرد- ایرنا- چهار محصول فناورانه و ۲دستاورد پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۵ آذر همزمان با نخستین روز هفته پژوهش رونمایی شد.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از این محصولات گفت: درایو الکتریکی خاص موتورهای مغناطیس، روغن پایه گروه ٣ از برش های نفتی تولیدی در پالایشگاه ‏ها، دستگاه خالص سازی سیالات ویسکوز به روش TFE، سامانه همدم جایگزین ماسک و شیلد به عنوان چهار محصول فناورانه شرکت‌های دانش بنیان استان است.
اسماعیل پیرعلی افزود:  همچنین سامانه اطلاعات پژوهشی استان و کتاب الکترونیکی سیمای پوشش گیاهان تالابی چهارمحال و بختیاری حاصل تلاش فناوران و پژوهشگران استان است که در این روز رونمایی شد.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا ،یکی از ویژگی های نمایشگاه امسال برگزاری آن به صورت مجازی و دایمی است به صورتی که علاقه مندان می توانند از طریق تارنمای www.exchbstp.ir  از این نمایشگاه دیدن کنند.
رییس پارک علم و فناوری استان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه شامل ۴۹ غرفه است که طراحی سه بعدی و کد نویسی آن توسط یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، برنامه‌های هفته پژوهش استان چهارمحال و بختیاری از ۱۵ لغایت ۲۰ آذر برگزار می‎شود.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha