۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 2163
کد خبر: 84137404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در شرایطی که این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، عصر امروز یکشنبه بدون حضور تماشاگران با شرکت ۶۱ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور به مسافت‌ ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رقابت در دور اول میان اسب‌های ۲ ساله، هندیکاپ کلاس ۵ نژاد ترکمن برگزار شد که در پایان این دور اسب "کارار این دی" سریع‌تر از دیگر رقبا به خط پایان رسید و اول شد و اسب‌های "پوریا مختومقلی" و "تاج دشت ناز" به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم اسب‌های نژاد تروبرد بیش از ۳ سال در خط شروع قرار گرفتند که در این دور اسب "لیدی مامبو" مقام اول را به‌دست آورد و اسب‌های "لاله دل" و "فیوری" به ترتیب دوم و سوم شدند.

سومین دور این مسابقات باحضور اسب‌های دوخون ۲ ساله برگزار شد که اسب "کوکو" با سبقت از دیگر رقبا مقام اول را به خود اختصاص داد و اسب‌های "افسون" و "ساوانا" به تریتب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

اسب‌های نژاد دوخون بیش از ۳ سال در دور چهارم روز نخست هفته سوم مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس باهم به رقابت پرداختند که در این دور اسب "آنیل" در جایگاه نخست ایستاد و پس از آن اسب‌های "تارلان" و "آیکال" مقام دوم و سوم را کسب کردند.

اما در دور پنجم این مسابقات، اسب‌های نژاد تروبرد بیش از ۳ سال وارد دپار شدند که اسب "تاواشکا" زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و اول شد و اسب‌های "هج تایم" و "سرخ دل" به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

مسابقات روز نخست هفته سوم کورس پاییزه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های نژاد دوخون بیش از ۳ سال درحالی پایان یافت که اسب "سوشا" زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و اول شد و پس از آن اسب‌های "سامین" و "تاوانورا" جلوتر از دیگر رقبا رتبه‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.

برگزار کنندگان مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برای رقابت‌های امروز مبلغ یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی پیش بینی کردند که به صاحبان اسب‌های اول تا سوم دور اول تا ششم پرداخت می‌شود.

روز دوم هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس نیز فردا دوشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان بدون تماشاگران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha