۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84153798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری:پرستاری یک موهبت ارزشمند است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت:بی‌شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، اقبال عباسی با صدور پیامی با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود:آن بانوی بزرگ، با تحمل آن همه سختی‌ها و ناملایمات، با صبر و شکیبایی و شهامت بی‌نظیر خود، پرستاری حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت‌زدگان کربلا را بر دوش کشید.

وی نام‌گذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به‌نام روز پرستار، را یادآور ارزش تلاش‌های آن دسته از افراد جامعه است که اندیشه‌ای جز التیام آلام و رنج‌های جسمی و روحی بیمار ندارند، عنوان کرد
عباسی تصریح کرده است: نظام سلامت ایران اسلامی، همواره تجلی همدلی و اتحاد در عرصه بهداشت و درمان بوده است و پرستاران در این میان، کانون تعهد، نظم‌دهی، پیوستگیِ تیم درمان و آگاه‌ترین فرد به وجوه مختلف بالینی و روحی بیمار هستند.
وی یادآور شد: مدافعان سلامت و به‌ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس و دفاع از سلامت مردم نقش حیاتی دارند، بی‌شک اگر ایثار، جان‌فشانی و از خودگذشتگی این قشر فداکار نبود، سرنوشت هزاران بیمار مبتلا به کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان و مردم استان همواره خود را مدیون حضور پرشور و بی‌منت جامعه پرستاری دانسته و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یاری‌گر این قشر خدوم خواهند بود.
عباسی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب ضمن تبریک با سعادت ولادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب(س) و روز پرستار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، این روز را به تمامی فعالان و تلاش‌گران این عرصه به‌ویژه پرستاران گران‌قدر استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف تشکر و قدردانی نموده، توفیق و ارتقای روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمت‌کش را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
به گزارش ایرنا، در ایران هر سال روز ولادت حضرت زینب (س) که پنجم جمادی الاول است به نام روز پرستار نامگذاری شده است که امسال مصادف با ۳۰ آذرماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha