۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84173544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهید سلیمانی مظهر مردم‌داری بود

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰
کد خبر: 84173544
شهید سلیمانی مظهر مردم‌داری بود

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان ساوه، سردار شهید سلیمانی را مظهر مردم‌داری در تمام عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: شهادت او روح تازه‌ای از فرهنگ ایثار در جامعه دمید.

«سرهنگ حجت‌الله دستجانی» روز دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: صحبت از ابعاد مختلف زندگی و شخصیت سردار شهید سلیمانی ساعت‌ها زمان خواهد برد زیرا ایشان نه یک فرد بلکه مکتب کاملی بود که باید از زوایای مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب شهادت را پاداش ۴۰ ساله تلاش و جهاد سردار سلیمانی دانستند و راه این شهید بزرگ را به عنوان مکتب و مدرسه نامگذاری کردند و هر قشری که به این مکتب بپیوندد راه سعادت و عزت را طی خواهد کرد.
فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیتی الهی داشت و بنا بر آیات قرآن ۲ ویژگی ایمان و عمل، انسان را محبوب خداوند می کند و تشییع میلیونی این شهید والامقام به سبب شخصیت ویژه و محبوبیت در جامعه بود.
به گفته او، شهید سردار سلیمانی در عرصه سیاسی و نظامی منطقه نقشی بین‌المللی داشت و آمریکا گمان نمی‌کرد که شهادت سردار سلیمانی او را به یک قهرمان تبدیل کند.
دستجانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مظهر تفکر، ایستادگی و مقاومت بود و به عنوان نماد و الگویی برای آزادی‌خواهان در جهان معرفی شد، افزود: سردار سلیمانی پس از شهادتش اکنون به قهرمان تمام منطقه تبدیل شده است و در سوی دیگر نهایت پستی دشمنان را به اثبات رساند.
فرمانده سپاه شهرستان ساوه عنوان کرد: سردار سلیمانی در مسائل سیاسی و اقتصادی کشور تاثیرگذاری ویژه‌ای داشت و سربازی برای وطن یکی از افتخارات ایشان بود و به عنوان اسوه صبر، مقاومت و جهاد  همواره در مقابل دشمنان قاطعانه عمل می‌کرد.
وی تصریح کرد: شهید سلیمانی در تمام عرصه‌ها مظهر مردم‌داری بود و به تاسی از مکتب امام خمینی (ره) همواره نسبت به مردم اعتقادی عمیق داشت.
وی شهید سلیمانی را مرکز ثقل جهادگری واقعی در منطقه عنوان کرد و افزود: جریانات سیاسی، مصداق حب و بغض سردار نبود بلکه این شهید والامقام انقلابی‌گری و پیروی از ولایت فقیه را به عنوان معیار سنجش می‌دانستند.
فرمانده سپاه شهرستان ساوه، شخصیت سردار سلیمانی را فراجناحی عنوان کرد و افزود: شهادت این سردار والامقام نشان از بغض و کینه دشمنان دارد زیرا پرونده طرح خاورمیانه جدید و حملات تروریست تکفیری با درایت و مدیریت ایشان ناکام ماند.
وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی روح تازه‌ای از نوع فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه دمید، افزود: مسئولان باید از راه این شهید در راستای خدمت به مردم، اطاعت از ولایت فقیه و مدیریت جهادی الگو گرفته و در مقابل دشمنان قاطعانه بایستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha