۷۹۷ خانوار کردستانی از اشتراک رایگان گاز بهره‌مند شدند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۷۹۷ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و ایثارگران استان، اشتراک رایگان گاز واگذار شده است.

احمد فعله‌گری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای کمک به قشر آسیب پذیر، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران تا ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی از حق انشعاب گاز رایگان برخوردار می‌شوند.

وی افزود: امسال ۱۹۰ خانواده  تحت پوشش سازمان بهزیستی به ارزش ۴۰۱ میلیون ۷۰۱ هزار و ۸۰۰ ریال، ۵۹۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) به ارزش یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون ۶۳۷ هزار و ۶۶۰ ریال و ۱۷ مورد خانواده‌های ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) به ارزش ۴۰ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۸۰۰ ریال از اشتراک پذیری رایگان استفاده کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه برای واگذاری اشتراک رایگان به این خانوارها یک میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۶۴۰ ریال هزینه شد، اضافه کرد: سال گذشته نیز ۲ میلیارد و ۹۴۶ ریال برای این کار سرمایه‌گذاری شد.

فعله‌گری یادآور شد: بر اساس بند (د) از ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) می‌توانند از یک بار اشتراک پذیری رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی در کردستان از گاز طبیعی بهره‌مند بوده و در حال حاضر ۵۵۳ هزار و ۷۱۷ مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، عمومی، تجاری، اداری و صنعتی از خدمات شرکت گاز برخوردار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha