الحشد الشعبی عراق اهمیتی به تحریم های پرورش دهندگان تروریسم نمی دهد

بغداد – ایرنا- «جواد الطلیباوی» از رهبران جنبش «عصائب اهل الحق» در واکنش به اقدام آمریکا در تحریم رئیس سازمان الحشد الشعبی و رئیس ستاد کل این سازمان تاکید کرد: الحشد الشعبی که تروریسم را شکست داد، اهمیتی به پرورش دهندگان تروریسم و تحریم های شکست خورده آنها نمی دهد.

به گزارش ایرنا، جواد الطلیباوی امروز پنجشنبه در توییتی نوشت: اگر دولت شرور آمریکا فکر می کند که گنجاندن نام (فالح الفیاض) رئیس سازمان الحشد الشعبی و حاج ابوفدک (المحمداوی) رئیس ستاد این سازمان در فهرست تحریم های خود باعث تضعیف الحشد الشعبی خواهد شد، باید بداند که در توهم به سرمی برد زیرا هربار آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل، الحشد الشعبی را هدف قرار داده است، بر قدرت الحشد الشعبی افزوده شده است.

وی افزود: الحشد الشعبی که تروریسم را شکست داد، اهمیت و توجهی به سازندگان تروریسم و تحریم های شکست خورده آنها نمی کند.

وزارت خزانه داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد که نام «ابوفدک المحمداوی» رئیس ستاد کل نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق را به فهرست تروریسم  افزوده است.

دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه شب  گذشته نیز «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را در فهرست تحریم خود قرار داد که این تصمیم دولت آمریکا با موجی از محکومیت‌ها و مخالفت‌ها در سطح مسئولان، احزاب، تشکل‌ها و مردم عراق روبرو شد.

سازمان الحشد الشعبی عراق بر پایه فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی دینی این کشور برای پاسداری از خاک عراق در برابر یورش تروریسم داعشی – تکفیری پایه‌گذاری شد.

سازمان الحشد الشعبی عراق در سالهای گذشته نقشه‌های آمریکا را با بیرون راندن گروه تروریستی داعش از بین برد و کاخ سفید را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت و تداوم روحیه جهادی، مبارزاتی و مقابله با اشغالگری آن در سالهای پس از شکست داعش نیز اجازه نداده است تا اشغالگران آمریکایی و همدستان منطقه‌ای آنها به اهداف مورد نظر خود در عراق دست یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha