رسانه‌ها با انعکاس واقعیت‌ها مانع از تحقق اهداف دشمنان شوند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رسانه‌های کشور باید با همگرایی و شفاف سازی در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف دشمن برای ایجاد تشویش شوند.

به گزارش ایرنا، محمدابراهیم زارعی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر بنیاد حمایت مردم بنا نهاده شده و امروز تمام دلسوزان نظام باید تلاش کنند از این نظام به عنوان مردمی ترین انقلاب شکل گرفته در تاریخ جهان حفاظت کنند.

وی اضافه کرد: مردم با هدایت‌ها و رهبری‌های امام راحل به دنبال سه هدف استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند که امروزه با توجه به هجمه‌هایی که علیه نظام است می توان دید که این اهداف محقق شده است.

زارعی با اشاره به خدمات و تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه در تمام نقاط کشور به ویژه استان کردستان یادآور شد: در این بین خروج یکجانبه آمریکا از معاهده بین المللی برجام و تشدید تحریم‌های یکجانبه، سیل ابتدای سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا  موجب بروز مشکلات فراوانی برای جامعه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اما دولت همچنان با تمام توان خود در صدد ارایه خدمت به مردم است تا بتواند رسالت خود را در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود برساند.

وی با اشاره به برخی کاستی‌ها در جامعه اظهار داشت: برخی از افراد و گروه‎ها در داخل کشور به دنبال سیاه نمایی و تخریب دستاوردهای دولت به عنوان بخشی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که انتظار داریم رسانه‎ها با شفاف سازی و انعکاس واقعیت‌ها مانع از دستیابی افراد به این مساله هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: این استان همواره مورد توجه ضدانقلاب بوده و هم اکنون بیش از ۵۲ کانال ماهوارای این خطه را مورد حمله‌ها و بمباران‌های خبری قرار داده به همین دلیل لازم است رسانه‌های داخلی به دور از سلیقه سیاسی با همگرایی و همفکری بیش از گذشته مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنند.

زارعی گفت: مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان بازوی اطلاع رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره کمک حال دولت برای بازگویی واقعیت‌های جامعه بوده و لازم است در کنار نقد منصفانه همسو با دولت برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این ایام بهترین فرصت برای رسانه‌ها در راستای ایفای رسالت خود است که این خبرگزاری به عنوان تنها رسانه رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت تلاش خود را برای رسیدن به هدف بکار بسته است.

فاطمه نوری جهانگرد گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در ۳۱ مرکز استان و ۲۴ شهرستان کشور دارای نمایندگی خبری و در تمام شهرستان‌های کشور دارای نیروی فعال خبری است و با اتکا به نیروی انسانی توانمند خود همواره در صدد بوده با شفاف‌سازی جوابگوی سیاه‎نمایی برخی افراد و رسانه‌ها علیه نظام باشد.

وی اضافه کرد: خط و مشی ایرنا در شرایط فعلی نیز باید فضا را به گونه‌ای فراهم کند که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و انتخاب اصلح ترین افراد منتج شود.

مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی یادآور شد: بدون شک با حضور حداکثری مردم در انتخابات افراد گزینش شده به ویژه رییس جمهوری با پشتوانه قابل اتکای مردمی انتخاب می‌شود و افراد منتخب با تکیه بر این رای گام‌های استواری در راستای اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به انتخاب یک نیروی اهل سنت و کرد زبان به عنوان رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان، یادآور شد: این مهم نشان از توجه مجموعه دولت و این رسانه به ایفای نقش تمامی مذاهب و اقوام در اعتلای ایران اسلامی است.

مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: استان کردستان همواره یکی از مناطق مورد توجه دولت و نظام بوده است و خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام مقدس جمهوری برای تحقق این اهداف از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و انقلاب انتظار تداوم همکاری خوب با مجموعه ایرنا در این استان دارد.

مجید سلیمانی رییس سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان نیز در این آیین با اشاره به ماموریت ۴۲ماهه خود در این استان گفت: با همکاری خبرنگاران این رسانه در این مدت همواره تلاش کردیم عملکرد دولت به دور از اغراق و بزرگنمایی بر اساس واقعیت‌ها انجام شود.

عبدالله رحمانی رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان هم در این آیین افزود: انتظار می‌رود با تعامل و همگرایی مجموعه دولت با این رسانه گام های موفقی را در راستای انعکاس واقعیت‌های نظام و دولت در این استان برداریم.

در این آیین از خدمات مجید سلیمانی تقدیر و عبدالله رحمانی به عنوان رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha