۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84226399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیون حامل مرغ بدون مجوز در بیرجند متوقف شد

۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶
کد خبر: 84226399
کامیون حامل مرغ بدون مجوز در بیرجند متوقف شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک کامیون در شهرستان بیرجند، هزار و ۸۹۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشت را کشف کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون حامل بار مرغ زنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون هزار و ۸۹۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشت را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۹۱ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha