زمین بازی تیم‌های فوتبال نابینایان ایران و روسیه در شیراز آماده شود

شیراز-ایرنا- رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به اینکه دیدار تیم‎‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در شیراز برگزار می شود، اعلام کرد: در صورتی که تا اردیبهشت ۱۴۰۰ زمین چمن مخصوص نابینایان در ورزشگاه پارس شیراز آماده شود این شهر بهترین گزینه برای برگزاری این دیدار است.

محمدرضا مظلومی که به منظور شرکت در مجمع انتخاباتی هیات استان فارس و بازدید از زمین نابینایان ورزشگاه پارس به شیراز سفرکرده است شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه پارس چهار سال است که نصب شده اما هنوز فنس گذاری، ساماندهی سرویس های بهداشتی و رختکن با وجود وعده های فراوان صورت نگرفته و چمن هم دارد از بین می رود.

شاکله تیم ملی نابینایان را فوتبالیست های فارس تشکیل می دهند

وی اضافه کرد: فارس مهد فوتبال نابینایان است و شاکله اصلی  تیم ملی را  فوتبالیست های این استان تشکیل می دهند و اینکه چرا زمین مخصوص بازی که مصوبه چهارسال پیش وزیر ورزش و جوانان است تاکنون افتتاح نشده، مسوولان ورزش این استان باید پاسخگو باشند.

رییس فدراسیون ورزش نابینایان ادامه داد: در صورتی که این زمین آماده شود ما هم قول دادیم که حفاظ مخصوص را نصب خواهیم کرد که این امر باید زمانی انجام شود که تمام کارهایی که به عهده اداره کل ورزش و جوانان فارس است به اتمام برسد تا ما دیواره مخصو ص را نصب کنیم.

انتظار از مسوولان فارس  

وی بیان کرد:جزیره کیش و شهر شیراز ۲ منطقه ای هستند که برای دیدار تیم های ملی ایران و روسیه در نظر گرفته ایم اما از آنجا که این دیدار قرار است اردیبهشت ماه  ۱۴۰۰برگزار شود و هوای کیش نیز در این زمان گرم است بهترین گزینه شیراز است که امیدوارم زمین آماده شود تا در کلان شهر بر گزار شود و از مسوولان استان به ویژه استاندار ورزش دوست فارس انتظار داریم که کمک کنند تا شیراز میزبان تیم ملی روسیه شود.       

انتقاد از مدیران کل ورزش و جوانان استان های کشور

مظلومی با انتقاد از مدیران کل ورزش و جوانان استان های کشور گفت : وزیر ورزش و جوانان طی چهار سال گذشته ۲ بار به استان ها نامه زد که زمین مخصوص فوتبال نابینایان ساخته شود اما هیچ کدام از استان ها تاکنون این را کار نکرده اند.

وی اضافه کرد : تنها استان فارس در این زمینه پیشقراول است که هم هنوز افتتاح نکرده اند و فقط باید تاسف خورد که  چرا مدیران کل ورزش و جوانان استان های کشور مصوبه وزیر را اجرا نکرده اند.

او به  برنامه این فدراسیون برای سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و اظهار داشت:  ما برنامه های خود برای این سال با توجه به شرایط کرونایی آماده کرده ایم و این امیدواری وجود دارد تا این بیماری هر چه زودتر تمام شود تا بتوانیم مسابقات مختلف ورزشی را طبق تقویم فدراسیون اجرا کنیم.

وی گفت: در خرداد ماه ۱۴۰۰ در رشته جودو ۲ اعزام برای کسب یک سهمیه دیگر پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو داریم و امیدوار هستیم  سهمیه  ما در این رشته به سه نفر افزایش یابد.

رییس فدراسیون نابینایان در مورد مجمع انتخاباتی هیات فارس هم گفت: همانگونه که انتظار می رفت مجمع خوبی برگزار شد و از بین ۲ کاندیدای شرکت کننده، سید محمدرضا هاشمی نژاد با کسب ۱۲ رای برای چهار سال دیگر نیز مجددا انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس: فنس کشی زمین فوتبال نابینایان تا پایان فروردین ماه تمام می شود

مدیر کل ورزش وجوانان هم در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: فنس کشی زمین فوتبال نابینایان واقع در ورزشگاه پارس شیراز(میانرود) تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ تمام می شود و برای ایجاد محافظ این زمین هم فدراسیون به ما قول داده است.

عباس حاجی زاده ادامه داد: برای ساخت رختکن و سرویس بهداشتی این مجموعه هم با اعتبار سال ۱۴۰۰ شروع خواهیم کرد.

وی با استقبال از میزبانی شیراز برای دیدار تیم های ملی فوتبال نابینایان ایران و روسیه گفت: خوشحال می شویم که میزبان این دیدار باشیم اما ممکن است رختکن این مجموعه تا زمان بازی آماده نشود با این حال می کوشیم تا این اتفاق بیفتد و از استاندار فارس که همیشه در کنار ورزش بوده اند انتظار داریم در این زمینه ما را کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha