۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84268494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزش ترای اتلون نیاز حرکتی افراد را جبران می‌کند

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش ترای اتلون "سه گانه" گفت: این رشته ورزشی که شامل دو، دوچرخه و شنا است و نیازهای حرکتی را جبران می‌کند.

مهدی گودرزی، روز چهارشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات جدید ورزش ترای اتلون استان زنجان که در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد، افزود: امید است رشته سه گانه در سطح کشور به جایگاه واقعی و اصلی خود برسد و به شکل بهتری در میان خانواده ها جا باز کند.

وی اظهار داشت: ورزش ترای اتلون، به عنوان رشته ای خاص و ویژه، بسیار کاربردی است و این می طلبد در درون هیات های استانی، سیاست ها و تفکر اصولی شکل گرفته شده و پا به‌پای این تفکر نیز گام برداشته شود.

گودرزی، افزود: امید است امکان فعالیت و فضای همکاری هرچه بهتر و بیشتر به منظور توسعه و رشد این رشته جذاب کاربردی و الزامی در سبک زندگی ماشینی، مهیا شود و ایران بتواند در ورزش ترای اتلون به جایگاه واقعی خود در سطح جهان دست یابید.

وی تصریح کرد: امسال متاسفانه شیوع ویروس کرونا که همه جهان را به فکر فرو برد و شرایط پیچیده ای نیز تحمل شد عزیزان زیادی هم به خاطر ابتلا به این بیماری منحوس از دست رفتند اما با این وجود امید به آینده داریم و می توانیم روزهای بهتری را برای ورزش کشور رقم بزنیم.

رییس فدراسیون ترای اتلون گفت: کارهای بزرگی در این رشته ورزشی سخت و کاربردی صورت گرفته است که حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گواه بر این موضوع است و به حتم روزهای خیلی خوبی را برای این رشته ورزشی مفرح و جذاب، پیش بینی می کنیم.

گودرزی، افزود: فدراسیون، بیشترین تمرکز خود را روی فرایندها و پایه ها قرار داده است و ما امسال ۱۱ رویداد کشوری در این رشته ورزشی را با موفقیت برگزار کردیم که از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی در تبریز تجلیل به عمل خواهیم آورد چراکه ستودن منش بزرگان باید نهادینه شود و قدر و منزلت زحمتکشان این رشته ورزشی به عنوان یک آیین نهادینه شود.

وی تصریح کرد: سیاست ها و برنامه های لازم از سوی این فدراسیون جهت پیشبرد اهداف شکل گرفته و مسیر حرکت ها شفاف تر شده است و در این راستا هیات های استانی در پیاده سازی برنامه های تدوین شده، هیچ مشکلی را نخواهند داشت.

رییس فدراسیون ترای اتلون گفت: زنجان در این رشته ورزشی از استان های خوب و فعال در سطح کشور است و تاکنون نیز قهرمانان خوب و شایسته ای را تربیت کرده و تحویل جامه ورزش داده اند که امید است این روند همچنان با قدرت بیشتری تداوم یابد.

در این مجمع انتخاباتی، علی مشهدلو با کسب ۱۴ رای به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت و از خدمات رسول مشهدلو نیز قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha