دعوت وزیر آموزش و پرورش به برپایی نوروز مجازی

تهران-ایرنا- وزیر آموزش و پرورش در پیام تبریک سال نو گفت: چه نیکوست در این روزها که هم‌میهنان آزرده از گزند کرونا هستند و مجاهدان بهداشت و درمان، در پی درمان دردمندان، جانفشانی می‌کنند، نوروز را  به صورت مجازی  بر پای داریم و از سفرهای غیرضروری بپرهیزیم.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در آخرین روز کاری سال ۹۹ با صدور پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و نوروز را به مسئولان و مردم به ویژه جامعه‌ فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا تبریک گفت و اظهار داشت: چه نیکوست آموزگارانه با آگاهی از چرایی و چگونگی این میراث باستانی، آیین آن را چون پیشینیان، بر پای داریم و آیینه‌اش را از گزافات و اضافات بزداییم تا  از این رهگذر بتوانیم، آموزه‌های ارزنده‌ این مهرواره را در وجود مهربان یکایک ایرانیان، نمادین و نهادین کنیم.

وی در بخش دیگری از پیام به سالی که در سایه کرونا گذشت و عبور آموزش و پرورش از این بحران با کمک نرم افزار شاد اشاره کرد افزود: (شاد) مغز افزاری که سیر صعودی تولد تا تحول آن، باعث مسیری جامع در عرصه‌ آموزش‌های مجازی کشور شده است.

حاجی میرزایی نوشت: یادآور می‌شوم سال جدید، جاری از رخدادهای خطیری است که از آن جمله می‌توان به سیزدهمین دوره‌ «انتخابات ریاست جمهوری» اشاره کرد که بی‌گمان، نمایان‌ترین نماد حاکمیت ملّت بر سرنوشت خویش است. در این راستا، امید است با ایجاد بستر مساعد مشارکت حداکثری و نیزحضور زنده‌ زنده دلانی چون آموزگاران، دبیران، مربیان، مشاوران و مدیران نهاد عظیم تعلیم و تربیت به عنوان قشر مرجع و اثرگذار، دگر بار شاهد شکوه ایران و شوکت ایرانی باشیم.

وی اضافه کرد: امید که در سایه‌سار عبودیت خدا، سال۱۴۰۰ را که مطلع هزاره‌ جدید است چنان پاک و پایدار زیست کنیم که بیش از آغاز این سال نو، پایان آن را عید بدانیم و جشن بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha