۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84280746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲فروردین،  روز تجلی پذیرش حاکمیت مردم سالاری دینی است

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : دوازده فروردین ، در حقیقت روز تجلی پذیرش حاکمیت مردم سالاری دینی و نمایش تحقق اراده مردمی بود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۲ فروردین یادآور خلق حماسه ی ماندگار و باشکوه ملت مسلمان و انقلابی ایران عزیز است که برای نخستین بار با مشارکت حداکثریِ مردم ایران، نوع حکومت کشور توسط آحاد مردم انتخاب و مُهر "آری" بر نظام جمهوری اسلامی زده شد و اولین میوه درخت انقلاب به بار نشست .

وی بابیان اینکه بدون تردید این روز بزرگ برای همیشه در اذهان ملت بزرک و شهیدپرور ایران باقی خواهد ماند، حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را وظیفه هر ایرانی متعهد و غیور دانست.

به گفته وی ، دوازده فروردین یادآور اتحاد و انسجام مردمی است که با قاطعیت تمام و در پرتو رهبری های امام خمینی (ره ) به طور گسترده و همه جانبه در پای صندوق های رای حاضر شده و به استقرار نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : خردادماه امسال نیز مردم ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: همانطوری که مردم ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸  و پس از آن در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی حضوری چشم‌گیر و گسترده داشتند و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه‌ای دیگر از حضور خود در تاریخ ثبت می کنند 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha