حضور گسترده در انتخابات به معنای رنگ باختن توطئه‌های دشمن است

قزوین - ایرنا - دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای رنگ باختن توطئه های دشمن است که می کوشد تا با ایجاد جو منفی و یاس در جامعه ما مشارکت مردم را در پای صندوق های رای پایین بیاورد.

محمد حسین شفیعی ها روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زمینه اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: اساس قوام نظام جمهوری اسلامی بر پایه قانون، دستورات دینی اسلام و حمایت و همراهی مردم است که این مهم نشان دهنده نقش اعضای جامعه در پیشبرد اهداف این نظام است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه این ۲ موضوع مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی هم ظهور و بروز دارند، افزود: تبلور دخالت و مشارکت مردم در امر اداره جامعه در دوران کنونی به صورت معمول در انتخابات نمایان می شود.

این مسوول گفت: مردم با انتخابی درست و منطقی می تواند آینده مثبتی را برای سرنوشت خود و جامعه رقم بزنند، البته این انتخاب می تواند ضعیف و نامطلوب هم باشد که بازهم آثار آن متوجه خود مردم خواهد شد.

شفیعی ها اضافه کرد: برهمین اساس برای انتخابات ریاست جمهوری که یکی از ارکان اساسی اداره جامعه و شاید اساسی ترین رکن جامعه است و تمامی شئون جامعه به نوعی با وظایف ریاست جمهوری گره خورده است، مشارکت وسیع و گسترده مهم بسیار حایز اهمیت می باشد.

وی اظهار داشت:  نمی توان بدون حضور در انتخابات و بدون رای ادعای مشارکت در پیشبرد امور جامعه و رقم زدن آینده کشور را داشت و باید از این فرصت قانونی به نحو احسن استفاده کرده و با دقت نظر موجود نامزد مورد نظر را انتخاب کنیم.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: امیدواریم مردم با احساس مسوولیت ملی و دینی در انتخابات حضور پیدا کنند تا بدین وسیله در ابعاد داخلی و خارجی با موفقیت عمل کرده و توطئه های دشمنان را نسبت به این مرز و بوم کاهش دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای پرشور شدن انتخابات، رسانه ها و احزاب نقش ویژه و تعیین کننده و بی‌بدیلی دارند که امیدواریم با فعالیت مناسب خود باعث افزایش مشارکت و حرارت انتخاب شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha