فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال ۱۴۰ خدمت تخصصی دریافت می‌کنند

تهران- ایرنا- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از راه اندازی صفحه (پلتفرم) اطلس اقتصاد دیجیتال، ۱۴۰ خدمت تخصصی به فعالان این عرصه ارایه می دهد.

به گزارش روز یکشنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری،  این پلتفرم فضا و مرجعی برای ارایه داده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در کشور است، در این مرکز مجازی بیش از ۱۴۰ خدمت مختلف به استارتاپ های دیجیتال ارایه می‌شود.

اطلس اقتصاد دیجیتال ایران با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط شرکت فناوری و نوآوری هوشمند سایان راه‌اندازی شده است، این پایگاه داده با جمع‌آوری و تحلیل حوزه‌های دانشی، فناورانه و کاربردی اقتصاد دیجیتال در ایران سعی بر آن دارد که از یک سو وضعیت فعلی گستره اقتصاد دیجیتال در کشور را ترسیم کند و از سوی دیگر به عنوان یک سیستم تحلیلی پشتیبانی از تصمیم برای سیاست‌گذاران، فناوران و پژوهشگران این حوزه ایفای نقش کند.

این کار تاثیری مستقیم در شناسایی توانمندی‌های موجود درکشور در عرصه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی دارد و به توسعه کسب‌وکارها وصنایع با استفاده از توان تخصصی ودانشی فناوران و نخبگان هم کمک می‌کند.

این خدمات تخصصی در زمینه هوش مصنوعی، بلاک چین، اینترنت ۵G، رباتیک ارایه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha