فرهنگ قرآنی مناسب ترین راهکار برای بازپروری مددجویان است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: فرهنگ قرآنی مناسب ترین راهکار برای باز پروری و بازاجتماعی کردن مددجویان است.

مصطفی کیشانی روز یکشنبه با حضور در برنامه روزانه محفل انس با قرآن در زندان بندرعباس افزود: یکی از اولویت‌های زندان‌های هرمزگان، ترویج قرآن و اجرای برنامه های قرآنی است که تاکنون نتیجه بسیار مثبت و اثر بخشی نیز به همراه داشته است.
وی بیان داشت: ۹ دارالقرآن در زندان‌های هرمزگان فعال است که سال گذشته ۱۵۰ دوره آموزشی قرآنی در سطح زندان‌های استان برگزار شد.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهارداشت: هم اکنون نیز ۲۸۵ مددجو موفق به حفظ یک تا ۳۰ جزء قرآن کریم در زندان‌های استان شده‌اند و ۵۹۶ مددجو نیز دوره‌های حفظ موضوعی قرآن کریم را با موفقیت پشت سرگذاشته اند.
کیشانی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مناسب برای اجرای هدفمند برنامه‌های قرآنی در زندان‌های هرمزگان فراهم شده است، اظهارداشت: به صورت روزانه برنامه‌های قرآنی در رشته‌های قرائت، روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم در زندان‌های استان دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: با تعامل مناسبی که با مجموعه قضایی استان وجود دارد، مددجویانی که در برنامه‌های قرآنی حضور موثری دارند از تسهیلاتی مانند مرخصی، اشتغال به کار و آزادی مشروط برخوردار می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha