۲ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۸
کد خبر: 84339243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری ۲۵۰۰ اثر رضوی در استان تهران انجام شد

۲ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۸
کد خبر: 84339243
داوری ۲۵۰۰ اثر رضوی در استان تهران انجام شد

تهران- ایرنا- مرحله داوری ۲۵۰۰ اثر در اولین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، در ۳ بخش در تهران به پایان رسید و مراسم اختتامیه در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران، مرحله داوری ۲۵۰۰ اثر در اولین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، با محورهای موضوعی سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی در ۳ بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های فضای مجازی و رسانه‌های صوتی و تصویری از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز و روز گذشته به پایان رسید و در روزهای آینده این نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

این جشنواره در راستای پیشبرد رسالت‌های ذاتی این آستان با اهدافی مانند گسترش و ترویج آموزه‌ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه‌های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه‌ای در حوزه معارف رضوی برگزار شد.

دبیر اولین جشنواره رسانه‌ای امام رضا علیه السلام  با اشاره به اینکه این جشنواره از مرداد ماه لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد، اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره مقرر بود در اردیبهشت  ماه ۱۴۰۰ برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونایی و پیک چهارم کرونا و ملاحظات ستاد ملی مدیریت کرونا و مسئولان و مدیران آستان قدس رضوی، این زمان به تعویق افتاد و در تیرماه برگزار خواهد شد.

محسن هوشمندبا بیان اینکه جلسات داوری جشنواره از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت گفت: هر روز طی چند جلسه هیات داوران فعالیت داشته و در روز چهارشنبه تولیدات اینفوگرافی، گزارش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی داوری می‌شوند و روز پنجشنبه جلسات داوری جهت عکس خبری، شبکه‌های اجتماعی، طرح بازی و نرم افزار و مباحث خبر، گزارش، مصاحبه و سرمقاله و در روز جمعه نیز تولیدات پادکست، موشن گرافی و رسانه‌های صوتی و تصویری شامل طرح و برنامه تلویزیونی و رادیویی، مستند و نماهنگ تلویزونی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از اقدام داوری و اعلام اسامی برندگان نتایج در اختیار مسئولین آستان قدس و دبیرخانه قرار خواهد گرفت و در روز اختتامیه به اطلاع خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha