نوجوان مهابادی مدال نقره "جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان" را کسب کرد

مهاباد- ایرنا- مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: "پریا نبی‌زاده" عضو مرکز شماره یک کانون این شهرستان مدال نقره اولین "جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان" را به دست آورد.

افسانه بازیار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با انتشار فراخوان "جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان" چهار هزار اثر از ۳۷ کشور جهان به دبیرخانه این جشنواره ارسال و ۶۰ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شد.

وی ادامه داد: بر این اساس و با اعلام رأی هیأت داوران مرکب از سه داور از کشورهای بلغارستان، جمهوری چک، و چین و ۲ داور ایرانی، "پریا نبی زاده" عضو مرکز شماره یک کانون مهاباد مدال نقره بخش ۱۲ تا ۱۵ سال این جشنواره را به خود اختصاص داد.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد بیان کرد: جشنواره جهانی نقاشی کودک با هدف افزایش سطح آگاهی کودکان در ابعاد گوناگون زندگی و افزایش اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی با سایر کودکان جهان با همکاری سازمان یونسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، بهزیستی و یونیسف برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سایت و پوستر جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان اسفندماه سال گذشته با حضور معاون وزیر کشور، استاندار، شهردار و نماینده یونیسف و یونسکو در کرمان رونمایی شده بود.

کانون شماره یک پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از سال ۱۳۵۴ در بوستان «سیدقطب» تاسیس شده و ۳۱۰ عضو فعال دارد.

هفته گذشته نیز اثر "سوژین عزیزی" عضو مرکز شماره ۲ کانون مهاباد به عنوان عکس برتر جشنواره سراسری "افطاری ساده ما" انتخاب شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha