۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲
کد خبر: 84343422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته‌نامه کردستان ورزشی به جرگه مطبوعات کردستان پیوست

سنندج‌ - ایرنا - هفته‌نامه "کردستان ورزشی" با مدیرمسوولی ارشاد خلیل اللهی و سردبیری عادل خلیلیان به جرگه مطبوعات کردستان پیوست.

به گزارش ایرنا، استان کردستان ۲ نشریه ورزشی دیگر علاوه بر هفته‌نامه "کردستان ورزشی" به نام‌های "پاله‌وان" و "به‌هیز" دارد که به این ترتیب این استان صاحب سومین نشریه ورزشی خود شده است.

این نشریه در چهار صفحه منتشر می‌شود و در اولین شماره خود چند مصاحبه اختصاصی دارد که یکی از آنها مصاحبه با "جمشید خیرآبادی" رییس هیات کشتی کردستان و یکی دیگر از این مصاحبه‌ها با "هستی سهرابی" ملی‌پوش کردستانی است.

سردبیر کردستان ورزشی روز سه‌شنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: استقبال از اولین شماره کردستان ورزشی خوب بوده و بازتاب آن را در فضای مجازی هم دیدیم.

عادل خلیلیان با اشاره به اینکه ارتباط مستمری با اهالی ورزش استان داریم افزود: تلاش می‌کنیم با کمک ورزش دوستان قدمی برای استان برداریم و در حوزه ورزش تاثیرگذار باشیم.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم که بخش‌های متفاوتی را در نشریه داشته باشیم اضافه کرد: بخش ثابتی به عنوان دفترچه خاطرات ایجاد کرده‌ایم که هر هفته زندگینامه یکی از پیشکسوتان ورزشی استان را منتشر می‌کنیم.

خلیلیان یادآور شد: در شماره اول سرمقاله‌ای با عنوان بهار کردستان ورزشی شد برای معرفی نشریه و اهداف آن منتشر شد و گفت و گوی اختصاصی با جمشید خیرآبادی چهره ورزشی کشور داشتیم.

وی گفت: مصاحبه با هستی سهرابی فوتبالیستی که او را در تیم ملی می‌خواهند اما در کردستان نمی‌خواهند از دیگر مطالب منتشر شده در شماره اول کردستان ورزشی بود.

کردستان ورزشی به مدیرمسوولی ارشاد خلیل‌اللهی، سردبیری عادل خلیلیان منتشر شده و مبین پایبندی خبرنگار و پویا رمضانی عکاس این هفته نام است. این نشریه بخش ویژه‌ای با عنوان روانشناسی ورزشی منتشر می‌کند که مسوولیت آن برعهده اشکان خلیلیان است.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۱۵ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه، ۶۶ نشریه شامل ۱۳ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، ۱۱ ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۸ فصلنامه و ۱۱ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل می‌دهد. ۱۳۷ خبرنگار عضو اصلی و ۶ نفر عضو افتخاری نیز در خانه مطبوعات کردستان عضویت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha