منتخب مردم باید برای رفع مشکلات کشور برنامه داشته باشد

تربت‌ حیدریه- ایرنا- رییس اداره تبلیغات‌ اسلامی تربت‌ حیدریه گفت: مردم باید از بین هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به کسی رای دهند که درد مردم را تشخیص داده و برای رفع مشکلات کشور برنامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، زمام امور اجرایی کشور را به کسی بسپارند که با مشکلات اقتصادی کشور و نیز مشکل بیکاری جوانان آشنا و برای رفع آن راهکار و برنامه عملیاتی داشته باشد.
وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم باعث مایوس شدن دشمن شده و دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوار می کند.

فاطمیان با اشاره به اینکه تربت‌حیدریه به شهر پیشتاز در انقلاب مشهور است، گفت: در انتخابات قبلی میزان مشارکت مردم این خطه بیشتر از دیگر شهرها بود و در این دوره نیز مردم با رای حداکثری، کاندیدای انقلابی مورد نظر رهبری را انتخاب خواهند کرد.  
رییس اداره تبلیغات‌ اسلامی تربت‌ حیدریه بر لزوم انجام اقدامات تبلیغاتی برای ترغیب بیشتر مردم به مشارکت در انتخابات گفت: در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، چهار برنامه تدارک دیده‌ شده که ماشین‌نویسی یا انجام تبلیغات میدانی متحرک یکی از آنها است.
فاطمیان افزود: برپایی گردهمایی بزرگ مبلغان مذهبی با حضور استادان کشوری و برپایی چهار جلسه توجیهی برای رابطان فرهنگی هیات‌ها که از هفته جاری آغاز می‌شود و نیز تشکیل گروه‌های سرود و اجرای سرود امیدآفرین در خیابان‌ها و محلات مختلف از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ترغیب مردم به حضور در این عرصه سرنوشت ساز است.
وی گفت: در کنار این اقدامات روحانیان نیز با حضور در مناطق روستایی به وظایف تبلیغی خود عمل خواهند کرد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha