۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84349066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ ورزشکار سقزی به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدند

سنندج - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: پارسا امجدی ورزشکار سقزی به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز و سروش سلطانی به اردوی تیم ملی نوجوانان کشتی کشور دعوت شدند.

فرزاد خاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسا امجدی یکی دیگر از استعدادهای ورزشی شهرستان سقز است که به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشور دعوت شد و می تواند در نهایت در تیم ملی ایران عنوان خوبی را کسب کند.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان با حضور ۳۲ بازیکن برتر رنکینگ ملی نوجوانان کشور از تاریخ پنجم تا هشت تیر ماه امسال در آکادمی پینگ پنگ مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

خاکی از سومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در روزهای ۱۱ تا ۲۰ خردادماه در کیاشهر استان گیلان خبر داد و گفت: سروش سلطانی کشتی گیر نوجوان سقزی به این اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.

وی با اشاره به اینکه کشتی گیر نوجوان سقزی در وزن ۵۱ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، یادآور شد: همچنین در این وزن، ابوالفضل شهرکی نیا (سیستان و بلوچستان)، آرین کاظمی (لرستان)، محمدمهدی غلام پور (فارس) و صالح سیف خانی (گیلان) حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز با بیان اینکه این ۲ ورزشکار بعنوان نمایندگان استان کردستان در انتخابی تیم ملی به رقابت خواهند پرداخت، گفت: شهرستان سقز ورزشکاران با استعدادی در رشته های وررشی دارد و می توانند در آینده برای کردستان افتخار آفرینی کنند.

در شهرستان سقز حدود ۱۴ هزار ورزشکار در رشته های ورزشی مختلف فعالیت دارند که از این تعداد یک هزار ورزشکار در رشته کشتی فعالیت می کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha