رقابت‌های استارت‌آپ ویژه دانشجویان دانشگاه‌های زاهدان برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- مسوول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان گفت: رقابت‌های استارت‌آپ با موضوع فناوری‌های روز دنیا ویژه دانشجویان دانشگاه‌های زاهدان برگزار می‌شود.

ابوالفضل امیریان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه رقابت میان تیم‌های ایده‌پردازی خواهران و برادران به تفکیک شکل خواهد گرفت اظهارداشت: در چارچوب این برنامه یک دوره آموزشی ۲ روزه به صورت مجازی با حضور اساتیدی از پارک علم و فناوری و دانشگاه تدارک دیده شده است تا دانشجویان با روند رسیدن به ایده آشنا شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با الفبای کارآفرینی متناسب با مسائل سیستان و بلوچستان گسترش شکل‌گیری کار تیمی و گروهی، شناسایی وتوانمندسازی دانشجویان علاقه‌مند و ایجاد کسب‌وکارهای نو است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان بر تعامل با انجمن‌های علمی و دیگر ارکان مرتبط با حوزه پژوهش و فناوری تأکید و خاطرنشان کرد: استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها در حل مسائل بسیار راهگشا و موثر خواهد بود.

وی اظهارداشت: بانک کارآفرین، پارک علم و فناوری و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از ایده‌های برتر این رویداد تا مرحله رسیدن به محصول و تجاری‌سازی حمایت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha