۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84356952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از چهارمحال و بختیاری

۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳
کد خبر: 84356952
اخبار کوتاه از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- دستگیری سارقان، تشکیل پلیس عشایر، مشارکت آموش‌دهندگان در طرح آجر به آجر از خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری در ۱۷ خردادماه است.

 معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای طرح آجر به آجر در راستای احداث مدارس خیری،۷۲ درصد آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در این طرح مشارکت کردند.

رهدار براتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۴۹۰ آموزش‌دهنده در استان در سوادآموزی فعالیت دارند،افزود: از این تعداد ۳۵۴ نفر در این طرح شرکت کردند.

به گفته وی، آموزش‌دهندگان استان سه هزار و ۱۲۲ آجر برای احداث مدرسه در مناطق محروم به ارزش هر آجر ۱۰۰هزار ریال و بالاتر خریداری کردند.

به گزارش ایرنا، خیران برای شرکت در این طرح آجر به آجر با هر میزان توان مالی می‌توانند به سامانه www.ajorBajor.ir   و یا "مهر مدرسه" http://MehreMadrese.ir مراجعه و چهارمحال و بختیاری را انتخاب کنند.

در پویش آجر به آجر تاکنون ساخت۲مدرسه خیرساز در در روستای "دره شیر فلارد" و روستای سربیشه بخش بازفت شهرستان کوهرنگ آغاز شده است.

 ۲۱ سارق با ۵۴ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان ۲۱ سارق را با ۵۴ فقره سرقت دستگیر کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی  نیروی انتظامی استا، سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام، مغازه، دوچرخه و کش روی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، سامان، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت ، موفق شدند ۲۱ سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس سارقان به ۵۴ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، داخل خودرو، موتورسیکلت، احشام، مغازه، دوچرخه و کش‌روی اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

طرح پلیس عشایر در شهرستان کوهرنگ اجراء شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از طرح پلیس عشایری به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و تامین امنیت شهروندان، با حضور کارکنان پلیس شهرستان کوهرنگ، در منطقه عشایری این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امید انتظامی افزود:در برخی موارد مشاجره‌ها و استفاده از اسلحه،دردسرها و حوادثی را برای عشایر ایجاد کرده بود که با فعال شدن پلیس عشایر این تنش‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha