مشارکت انتخاباتی به معنای حضور در تصمیم‌گیری‌های سیاسی کشور است

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان گفت: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به معنای حضور آنها در تصمیم‌گیری‌های سیاسی کشور است بنابراین باید با انتخاب فرد اصلح، در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند.

محمدکریم خورشیدوند روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دشمنان نظام همواره سعی دارند با ایجاد فضای منفی کاهش حضور مردم در انتخابات را رقم بزنند اما برای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در انتخابات پیش رو شرکت کرد و با انتخاب فرد اصلح در تصمیم گیری سیاسی مشارکت داشت.

وی با بیان اینکه لیله القدر انقلاب را با حضور حداکثری در انتخابات به لیله الدفن دشمن و جریان نفوذ تبدیل کرده و به صبح می رسانیم ادامه داد: به همین دلیل مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت حداکثری در انتخابات و امیدآفرینی در جامعه تاکید دارند.

وی گفت: مسائلی مانند تحریم علیه ایران و خودتحریمی، تاب آوری جامعه را کاهش داده است و رسانه های بیگانه و مزدوران داخلی با سو استفاده از این شرایط سعی می کنند مردم را از حضور در انتخابات منصرف نمایند اما دولت جهاد و جهش، خواهان حضور حداکثری مردم است.

خورشیدوند تصریح کرد: جبهه انقلاب در انتخابات پیش رو با ۲ چهره برجسته و ۲ دیدگاه مبارزه با فساد یعنی حجت الاسلام رییسی و گره‌گشایی مردم یعنی سعید جلیلی حضور دارد و با تفکر انقلابی، خواهان برطرف کردن مشکلات  خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اعتقادی به کاندیدای پوششی نداریم افزود: هر ۲ کاندیدای جبهه انقلاب برنامه‌هایی دارند و جلیلی برنامه های بسیاری را از سال ۹۲ تاکنون دسته بندی کرده است.

وی ادامه داد: با این وجود انتخابات یک پدیده است و باید منتظر ماند تا اینکه در روزهای پایانی تبلیغات چه اتفاقاتی رخ می دهد اما در حال حاضر جلیلی تصمیم به کنار رفتن به نفع دیگری را ندارد.

خورشیدوند اضافه کرد: اگر جریان انقلابی احساس کند نیاز است یک نفر در عرصه انتخابات حضور داشته باشد تا به افزایش مشارکت حداکثری بینجامد تصمیماتی گرفته می شود و رئیسی و جلیلی به نفع آن جریان تصمیماتی خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه جلیلی فردی عمل گرا است گفت: پیگیری برای رفع فیلتر توییتر، اجرای کامل دولت الکترونیک، توسعه ارتباطات با کشورهای دارای نقاط مشترک، تحقق شفافیت اقتصادی و ایجاد بانک های اطلاعاتی برای شفافیت مالی، برطرف کردن مشکلات و گرانی با استفاده از ظرفیت استان ها، توجه به بحث مسکن، توزیع سبد غذایی با ۱۳ قلم کالا جهت تامین ۲ هزار و ۵۰۰ کالری انرژی در روز با اولویت اقشار متوسط و رو به پایین و همچنین اجرای طرح سفر برای شهروندان از جمله برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری است.

وی همچنین تاکید کرد: ستادهای انتخاباتی جلیلی کاملا مردمی و مملو از گروههای جهادی است و خبری از حکم و سمت در این ستادها وجود ندارد.

مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان افزود: بسیاری از مشکلات و ظرفیت های استان از جمله آمار جمعیتی، تورم و ایده های عمل شده، جمعیت جوان تحصیل‌کرده بیکار و ظرفیت‌های موجود سرمایه گذاری به این نامزد انتخاباتی ارائه شده و با این مسائل آشنا است.

خورشیدوند گفت: لرستان جزو چهار استان امن کشور است و نباید جوانان این منطقه بیکار باشند بلکه بایستی با تشویق سرمایه‌گذاران و ترویج فرهنگ کار، برای توسعه آن گام برداشت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha