جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد

ساری - ایرنا - رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با اظهار این که این نامزد ریاست جمهوری ثبت‌ نام کرده است که تا آخر در گردونه انتخابات باقی بماند ، گفت: البته هرگز کاری نمی‌کنیم که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب برسد ولی جلیلی به نفع کسی انصراف نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا ، سید عباس حسینی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت آغاز به کار ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در ساری برگزار شد ، افزود : در جلسه‌ای که در تهران داشتیم جلیلی با صراحت اعلام کرد تا پایان حضور دارد و اگر قرار بود ثبت نام کند و بعد انصراف دهد این به معنای فریب است و جلیلی اهل فریب مردم نیست.
وی ادامه داد : ما ستادها را شکل دادیم و بنای ماندن داریم و در روزهای آینده شاهد تلاش ما در زمینه افزایش مشارکت و صداقت در گفتار خواهید بود، اما هرگز حرکتی نخواهیم کرد که به سبد رای جبهه انقلاب آسیب بزند.
حسینی گفت : اگرچه مباحثی مبنی بر انصراف جلیلی به نفع یکی از کاندیداها وجود دارد و همچنین انصراف یکی از بزرگان به نفع جلیلی ، ولی باید گفت انتخابات در کشور ما قابل پیش‌بینی نیست.

وی با اظهار این که مهم ترین عامل بحران در کشور ، مسیر اشتباهی است که در حال طی شدن است ، افزود : عدالت کلید گمشده‌ای است که کاندیداها در مناظره‌ها بیان کردن. کم‌کاری و پرکاری غیرهدفمند باعث کوچک شدن سفره مردم شده است.
رییس ستاد جلیلی در مازندران گفت : برنامه‌ریزی نامناسب باعث شده به جای اصلاح ساختار، فقط شاهد تغییر مدیران و روی کار آوردن اقوام و بستگان هستیم ولی جلیلی و هوادارانش با عنوان دولت در سایه، با اصلاح‌خواهی برنامه‌هایی با رویکرد عملیاتی دارند.
وی ادامه داد : هدف گذاری اولیه ستاد جلیلی افزایش مشارکت و ایجاد رقابت سالم است و اولویت دوم هم ایجاد آگاهی است و این را در بحث‌های جلیلی در مناظره‌ها شاهد بودیم.

حسینی گفت : اخلاق مهم ترین مولفه ما در تبلیغات است. بیش از ۷۰ درصد از دست‌اندرکاران ستاد جلیلی نیروهای جوان هستند و شعار جدا کردن پدرخوانده‌ها از صندلی‌هایشان را داریم.

وی چابک‌سازی، تغییر نگاه به سیاست خارجی و بازتولید عادلانه ثروت را هم از برنامه‌های « دولت در سایه جلیلی » برشمرد و با اعلام این که برای جلیلی ۱۶ ستاد انتخاباتی در مازندران فعال شده است ، افزود : در شهرهایی که ستاد نداریم ستاد مجازی راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha