بیش از ۸۰ هزار نفر در زادگاه امام راحل واجد شرایط رای هستند

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای هستند که حدود یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از واجدان را رای اولی‌ها تشکیل می دهند.

« احمد طهرانی » روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه خمین در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره اتنتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افزود: ۱۱۷ شعبه اخذ رای شامل ۶۳ شعبه شهری و ۵۴ شعبه روستایی برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری در این شهرستان پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: از  شمار شعبه‌های اخذ رای؛ ۷۰ شعبه ثابت و ۴۷ شعبه سیار آرای شرکت کنندگان در انتخابات را جمع آوری می‌کنند. 
فرماندار خمین اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت رای دهندگان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شعب اخذ رای در این شهرستان ۱۵ درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرهای قورچی باشی و خمین و ۱۰۲ روستا از توابع این شهرستان برگزار می‌شود.
طهرانی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از اتمام تعرفه‌های رای، ۹۰ هزار تعرفه معادل۱۰ درصد بیشتر از جمعیت واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به رقابت ۵۵ کاندیدای شورای اسلامی شهر در خمین و قورچی باشی گفت: کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نسبت به دوره گذشته پنج درصد افزایش دارد.
فرماندار خمین افزود: نزدیک به سه هزار نفر بازرس، اعضای ستادی، کاربران صندوق اخذ رای و امنیتی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در این شهرستان بر عهده دارند.
 طهرانی ادامه داد: بستر برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه در زادگاه امام راحل فراهم است و مردم خمین با حضور گسترده در این دوره از انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌کنند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخبات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha