فرماندار مهاباد: انتخابات از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: انتخابات بعنوان شاخصه مردم‌سالاری و از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همه مردم با سلیقه‌های مختلف در تعیین سرنوشت کشورشان در آن مشارکت دارند.

عارف خدرلو روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با دعوت از مردم برای حضور آگاهانه در این رویداد سیاسی مهم اظهار داشت: ملت ایران همواره با حضور در صحنه انتخابات، ضمن بی‌اثر کردن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور را رقم زده‌اند.

وی افزود: برکسی پوشیده نیست که ایران ما از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، مورد کارشکنی‌ها، تحریم‌ها، دست‌اندازی ‌ها و اهداف شومی قرار داشته و به ویژه در سال های اخیر علی رغم تمام تلاش های مسوولان خدمتگزار و تلاش های بین المللی همواره با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه و شوم دشمنان همواره مورد هجمه بوده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: برگزاری این رویداد مهم موجب تحرک سیاسی و اجتماعی بیشتری در کشور می شود و زمینه‌های توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور را در عرصه‌های مهم فراهم می ‌کند.

خدرلو گفت: دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان ماه هاست با تشکیل ستاد انتخابات تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تمامی تمهیدات را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری و در عین حال، توأم با امنیت کامل و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند.

وی تاکید کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز همچون دوره های قبل با شکوه هرچه بیشتر برگزار و برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی از تمامی مردم فرهیخته، غیور و بصیر شهرستان مهاباد دعوت کرد تا همه با هم با مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ضمن حضور فعالانه، انتخابی آگاهانه در این انتخابات داشته و همچون گذشته با حضور مقتدرانه خود در پای صندوق‌ های رأی افتخاری دیگر برای این شهرستان رقم زنند.

فرماندار ویژه مهاباد افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در این شهرستان فراهم شده است و مجریان انتخابات با رعایت اصول بی طرفی و قانونمداری برای تحقق ارکان انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت ضمن تجمیع تمام ظرفیت ها و امکانات با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط آماده برگزاری این جشن شکوهمند هستند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز در حال برگزاری است؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در این شهرستان پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha