رییس ستاد انتخابات: یکهزار و ۵۵۶ شعبه اخذ رای در هرمزگان فعال است

بندرعباس- ایرنا- رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: یکهزار و ۵۵۶ شعبه ثابت و سیار برای اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فعال شده و مشکلی در رای گیری نداریم.

علی رئوفی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه گستردگی  استان در مناطق سخت گذر و دریایی از این تعداد ۵۶۳ شعبه اخذ رای برای شهرها و ۹۹۳ شعبه نیز برای مناطق روستایی هرمزگان اختصاص یافت.

وی بیان داشت: طبق اعلام سازمان ثبت احوال از یک میلیون و ۶۷۶ هزار نفر جمعیت هرمزگان، یک میلیون و ۱۸۹ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که ۳۴ هزار نفر آن‌ها رای اولی می‌باشند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارداشت: برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز ۱۹۸ شعبه به همراه ۶۷۲ صندوق الکترونیکی اخذ رای دایر شد.

رئوفی ادامه داد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع هشت هزار و ۳۱۵ نفر در هرمزگان در بیش از یکهزار شهر و روستای استان باهم رقابت می‌کنند.

وی در خصوص تعداد کرسی‌های انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان نیز گفت: شهر بندرعباس دارای ۱۱ کرسی، میناب دارای هفت کرسی و ۴۳ شهر دیگر استان نیز دارای پنج کرسی شورا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان یادآورشد: همچنین ۱۱۷ روستا در استان دارای کرسی پنج نفره شورا و مابقی روستاها دارای کرسی سه نفره هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha