چهارهزار و ۵۰۰ نفر روند برگزاری انتخابات در شادگان را بر عهده دارند

آبادان - ایرنا - سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه رای گیری با آرامش کامل در تمامی شعب اخذ رای این شهرستان بدون هیچ مشکلی جریان دارد گفت: چهارهزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی ،نظارت و پشتیبانی روند برگزاری انتخابات در شادگان را بر عهده دارند.

امید صبری‌پور جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده و به منظور سهولت دسترسی مردم شادگان به شعب اخذ رای تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی گفت: تمام شعب اخذ رای در شهرستان شادگان از ساعت هفت صبح امروز کار رای گیری را آغاز کرده و دست اندرکاران انتخابات در قالب هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی روند برگزاری انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند و برای ادامه رای گیری هیچ مشکلی وجود ندارد.

صبری پور با بیان اینکه زمینه و شرایط برای حضور حداکثری مردم شادگان در این دوره از انتخابات کاملا فراهم است گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی ایران، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رای حضور یابد.

وی مجموع شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان را ۱۷۷ شعبه اعلام کرد و افزود:  عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی ، انتظامی و پشتیبانی با هماهنگی کامل و بدون هیچ مشکلی امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را در شهرستان شادگان بر عهده دارند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha