۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84382942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شروع درخشان دونده‌های دختر همدانی در قهرمانی کشور

همدان- ایرنا- دختران دونده همدانی شروع درخشان در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان داشتند.

به گزارش ایرنا رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان دختر کشور انتخابی تیم ملی و گرامیداشت دهه کرامت در حالی به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شده است که بانوان دونده همدان صاحب سکوهای قهرمانی شدند.

در این دوره از مسابقات و در ماده سه هزار متر فاطمه چناری از همدان سوم شد، در ماده ۱۰ هزار متر پیاده روی فاطمه ویسی دیگر دونده همدانی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

این مسابقات با رقابت ۱۳۳ دونده جوان از ۲۶ استان براساس آخرین قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در مواد مختلف در حال برگزاری است.

ورزشکارانی که در این رقابت‌ها حدنصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست آوردند، می‌توانند اواخر مردادماه ۱۴۰۰ در ترکیب تیم ملی ایران در شهر نایروبی کشور کنیا به میدان بروند.

همدان یکی از استان های برتر در رشته دو ومیدانی کشور است و هم اکنون هفت هزار دونده در سطح این استان فعالیت دارند.

رکابزنان برتر همدان معرفی شدند

رکابزنان برتر همدان روز شنبه با برگزاری یک دوره مسابقه دوچرخه سواری کورسی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا مسابقات دوچرخه سواری رشته کورسی قهرمانی استان همدان بمناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در بلوار شمس شهرک بهشتی شهر همدان برگزار شد.

در این مسابقات که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد، ۲۰ دوچرخه سوار در ماده دور امتیازی به مسافت ۲۰ کیلومتر شرکت کردند.

در پایان این دوره از رقابت‌ها و در رده سنی بزرگسالان مجید شکاری عنوان قهرمانی را کسب کرد، افشین دوستی دوم شد و حامد سیفی کار در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی پیشکسوتان کیومرث عجمی قهرمان شد، در رده سنی جوانان مهراد زندی مقام نخست را کسب کرد و در رده سنی نوجوانان پارسا دوستی عنوان برتر را به دست آورد.

به نفرات برتر این رقابت‌ها لوح و مدال قهرمانی اعطا شد.

هم اکنون بیش از ۵۰۰ دوچرخه سوار به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha