۶ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه امسال در راستای تحقق شعار مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها ۶ واحد صنعتی در استان به چرخه تولید بازگشت.

حمیدرضا فلاح روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها که بیشتر جزو صنایع کوچک استان هستند با حمایت مسوولان و رفع موانعی نظیر مشکلات بانکی و مالیاتی دوباره فعال شدند.

وی برنامه این شرکت در راستای فعال‌سازی واحدهای راکد و غیرفعال استان در سالجاری را ۳۸ واحد اعلام کرد و گفت: امسال احیای واحدهای صنعتی خارج از محدوده شهرک‌ها نیز به این شرکت واگذار شده است و بر اساس آن مقرر شده است تا هشت واحد خارج از محدوده و ۳۰ واحد در داخل شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگردد.

فلاح ابراز امیدواری کرد که این هدفگذاری تا پایان سال محقق و به دنبال آن برای بخش قابل توجهی از نیروی کار استان اشتغالزایی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر اینکه خرید و فروش اراضی مستقر در شهرک‌های صنعتی قبل از دریافت پروانه بهره‌برداری ممنوع است، اظهار داشت: مالکان زمانی می‌توانند فرایند نقل و انتقال را انجام دهند که پروانه بهره‌برداری بگیرند و قبل از آن ممنوع و تخلف است.

فلاح با بیان اینکه واگذاری اراضی در شهرک صنعتی شهرکرد به سبب نبود زمین امکانپذیر نیست، خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند در شهرک صنعتی شهرکرد فاز ۲ که در حال حاضر ۱۲۵ هکتار آن آماده‌سازی شده است سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha